Toon posts:

Hoe kan ik zien watvoor mobo ik heb in windows...

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heejz gasten,

ik zit in discussie met mn pa over onze computer, dat er wel een ingebouwde bluetooth device in het mobo zit... })
Ik weet het 90% zeker... Maar ik heb geen boekje meer en ook geen lijst waar het op zou kunnen staan... ;)
Ik heb gekeken in de device manager maar daar kan ik niet iets vinden wat daar enigzins op zou kunnen lijken...//

hierbij help! :P

dus erm enig id iemand? :?

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:34
sisoft sandra software

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

everest. eerst bekend onder de naam aida.

alternativ

Verwijderd

SiSoft Sandra http://www.sisoftware.net...=sware_dl_x86&langx=en&a=

daar hoor ik hier mensen over praten :)

spuit 11

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 13:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
whoa dat is snel gereageerd... Ga slapen man het is zondag! hahahahhaa }:O

maaruh ik ga nu downloaden en kijken, thank you so much!!!!!!! _/-\o_

Verwijderd

Volgens mij geven die programma's alleen aan wat er geinstalleerd is. Als zo'n bleutooth ding onder overige apparaten staat als "onbekend apparaat" weet je nog niets. Je kan denk ik beter de kast openschroeven, en het typenr. van het mobo googelen.

Verwijderd

Als je de PC opnieuw opstart staat links onderin het scherm (het eerste opstartscherm tijdens de boot) een reeks cijfers en letters. Deze string staat er maar heel kort. Eventueel op pauze drukken. Ik meen dat de laatste 10 tekens je Mobo weergeven. De string intikken in google en je zoeken maar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 13:28 ]

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

met het programma aida32 kan het ook

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:26:
Als je de PC opnieuw opstart staat links onderin het scherm (het eerste opstartscherm tijdens de boot) een reeks cijfers en letters. Deze string staat er maar heel kort. Eventueel op pauze drukken. Ik meen dat de laatste 10 tekens je Mobo weergeven. De string intikken in google en je zoeken maar.
of je kijkt op je mobo zelf, bij mij staat het er

Verwijderd

Uiteraard. Openmaken kan ook, maar daar ging ik niet van uit.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, thx for all the responses!

erm ja ik ben er half achter ik heb een msi ms6712 mobo kt4av-l iig dat denk ik!
maar er staat niets over bluetooth bij, op hun site...
het is ook een soort pci ding wat ik erbij kreeg, je weet wel wat je in zon slot propt. die moest ik op het mobo aansluiten, en daar zat dan usb 2.0 en bluetooth op, en die kreeg ik dus bij mn mobo... :| alleen dat staat er zeg maar niet bij op de msi site... :'(

ik ga denk ik msi ff een emailtje sturen erover... :)

thx voor de hulp! }:O

Verwijderd

"Quote: dat er wel een ingebouwde bluetooth device in het mobo zit..." .

Als het een PCI ding is is het dus in elk geval niet een onboard apparaat.
Als je dat ook daadwerkelijk in dat slot hebt gestoken, Moet je die nogsteeds in je kast zitten. Op die kaart staat ook weer een typenr, welke je kan googlen.

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:42:
Hoi, thx for all the responses!

erm ja ik ben er half achter ik heb een msi ms6712 mobo kt4av-l iig dat denk ik!
maar er staat niets over bluetooth bij, op hun site...
het is ook een soort pci ding wat ik erbij kreeg, je weet wel wat je in zon slot propt. die moest ik op het mobo aansluiten, en daar zat dan usb 2.0 en bluetooth op, en die kreeg ik dus bij mn mobo... :| alleen dat staat er zeg maar niet bij op de msi site... :'(

ik ga denk ik msi ff een emailtje sturen erover... :)

thx voor de hulp! }:O
Steek het er in en hoop dat het automagisch werkt :?

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:42:
...

het is ook een soort pci ding wat ik erbij kreeg, je weet wel wat je in zon slot propt. die moest ik op het mobo aansluiten, en daar zat dan usb 2.0 en bluetooth op, en die kreeg ik dus bij mn mobo...

...
Dat pci ding dat heet een bracket. Ik heb een MSI KT4V (dus zonder a) en daar zit ook een bracket bij. Die van mij heeft ook meteen die 4 diagnostische ledjes, 1 usb aansluiting en dus Bluetooth (staat er zelfs op).
Ik weet niet precies wat het verschil is tussen jouw moederboord en die van mij maar het lijkt me dat dat met die bracket het zelfde werkt. Dus je moet die bracket in je kast monteren en aansluiten op je moederboord, op de juiste pinnetjes (aangezien je t boekje niet meer hebt, zie site van MSI voor de manual). Ik zelf heb Bluetooth niet geinstalleerd (nooit gedaan ook, niet nodig).

Overigens zit dat Bluetooth dus niet on-board...

Ik heb echt een hele goeie PC.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe kan ik zien watvoor mobo ik heb in windows...
Kijk eens in de FAQ van dit subforum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.