Toon posts:

Goed overklok mobo voor socket A (die een 9600 ondersteunt)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke de moderator die mijn andere topic heeft gesloten begreep volgens mij mijn vraag niet helemaal ;)
Er is in de search idd wel wat te vinden en op www.tomshardware.com ook maar mijn probleem is dat niet elk mobo mijn 9600 GPU op AGP 8x wil draaien dat probleem heeft mijn broer namelijk ook met zijn Asus A7V600 (KT600).
Dus mijn vraag word nu weet iemand een goed moederbord waarbij ik mijn 2400+ kan overklokken via FSB, V-CORE, Multipliere en waarbij mijn 9600 PRO LE wel op AGP 8X kan draaien en met Fast Write aan.

Alvast bedankt (en zouden jullie moderators hem niet meteen willen locken)

//edit//

Ik zou dus ook graag ervaringen willen horen van mensen die een goed overklok mobo hebben en een 9600 GPU draaien @ AGP 8x.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 13:00 ]

Verwijderd

de epox mobo's met nforce chipset zijn goed te overclocken en zover ik weet ook geen problemen met 9600...

• Lord Llurch
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06-2012

Lord Llurch

graftakke

abit nf-7

There is one more thing: It's been emotional

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 22:48
ABIT NF7-s een van de beste mobo voor socket A en ook overclock

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Topicstarter
Die ABIT NF7-s werkt die ook goed met een 9600 serie videokaart???

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Absoluuuuut geen reden waarom niet.

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo :? ??? Bij somige mobo's worden de 9600 series gewoon nog niet ondersteunt en dan werken ze dus niet goed en dat is meestal te verhelpen door je AGP op 4X te zetten en vaak zonder Fastwrite en dat wil ik dus verhelpen zodat ik dat niet heb.....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat is hier niet duidelijk aan :?

Abbadon in "Goed overklok mobo voor 2400+"

Dat sommige moederborden compatibiliteitsissues zouden hebben met jouw videokaart (klinkt als je reinste broodje aap, maar dat terzijde) doet er niets aan af, GoT is er niet voor om je keuze te maken. Als je ergens gelezen hebt dat een Radeon 9600 niet op bepaalde mobo's zou draaien kun je er vast ook lezen welke mobos die 'problemen' niet hebben.

Ik zou je alleen nog op de volgende dingen willen wijzen:

GoT Huisregels (en dan vooral het deel over zelfwerkzaamheid)

en met name:

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Als je vindt dat een topic onterecht dicht is, contacteer de mod. Als je in plaats daarvan nog een topic opent gaat die geheid op slot. Bij deze :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.