Toon posts:

[NFSU2] Savegames onmogelijk te vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn savegames maar niet vinden. Ik heb overal in documents and settings liggen zoeken maar niets kunnen vinden. Ook met verborgen mappen laten zien kan ik niets vinden in application data.

Het lijkt wel of er nieteens een savegame map bestaat?

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:11
Dat wil ik eigelijk ook wel weten, want gister heb ik winxp opnieuw geinstalled. en kon weer opnieuw beginnen. Gelukkig was ik nog niet zo ver

Verwijderd

C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2

Staat ook al in het grote topic, btw.. :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:07:
C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2

Staat ook al in het grote topic, btw.. :P
Ja die map heb ik dus niet

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
[open deur intrappen]
Je hebt toch wel in plaats van GEBRUIKERSNAAM de accountnaam ingevuld waaronder je het spel hebt geïnstalleerd he? :P
[/open deur intrappen]

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:11
waarom kunnen ze niet gewoon die save in de map van het spel zetten

Verwijderd

idem

Wel raar overigens dat sommigen het wel hebben en anderen weer niet :/

Bij Underground1 stond het gewoon onder documenten,nu heb ik daar wel een map van EA games maar zit alleen MOH PA

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 14:05 ]

• Crash
  • Laatst online: 18:14
jaaoie17 schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:50:
waarom kunnen ze niet gewoon die save in de map van het spel zetten
Omdat je tegenwoordig Operating Systems hebt die met meerdere accounts (kunnen) werken ;)
Op die manier heeft iedere account zijn eigen savegame folder i.p.v. dat in één map alle savegames staan van alle accounts. Wat nu fijner/makkelijker is dat scheelt per persoon, maar het zal vast wel zo zijn redenen hebben :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:40

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Welke map heb je niet?? Local Settings? Dan zou je eens kunnen proberen om verborgen bestanden weer te laten geven (en evt. ook nog systeembestanden)... Die local settings map is nl. standaard verborgen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, het stond in de administrator account, ikzelf heb een account met beperkte rechten, wat overigens wel raar is maargoed, bedankt voor jullie hulp

Verwijderd

Bedankt voor het vinden van de save-games!

Ik heb dus m'n save van een andere comp geplaatst in de map nfsu2 onder local settings\application data met de juiste namen e.d.

Maar nu start ik het spel op en herkend hij slechts de saves die ik op mijn comp heb gemaakt en niet de save die ik erin heb gezet.

Weet iemand oplossing???

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 18:20

Ray

maak even een nieuwe account aan in de game bv pietje, sluit het spel af. neem dan je save game en""save as" overschrijf het bestandje in de map pietje. daarna werkt het !!

[ Voor 7% gewijzigd door Ray op 19-11-2004 15:15 ]

Verwijderd

Nog steeds: "Unable to load Pietje" :?

• Vipertje
  • Laatst online: 14:56
mischien komt ut omdat de mapjes normaal verborgen zijn kan helpen dat effe af te zetten

Verwijderd

Nou, ik kan ze dus ook niet vinden...
heb altijd de verborgen bestanden laten geven enz.
heb wel de map van nfs underground 1
maar ik kan de save games van nfs underground 2 echter niet vinden

Verwijderd

Niemand? ik wil nog mijn harddisk formateren... betekent dat ik helemaaaaaal opnieuw zou moeten beginnen met het spel?als ik windows opnieuw installeer...!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 13:42
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:25:
Niemand? ik wil nog mijn harddisk formateren... betekent dat ik helemaaaaaal opnieuw zou moeten beginnen met het spel?als ik windows opnieuw installeer...!
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\NFS Underground 21
Note 2 self: Lezen |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Suepahfly op 24-11-2004 22:10 ]

Verwijderd

Suepahfly schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:09:
[...]

C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\NFS Underground 21
Note 2 self: Lezen |:(
Naja... als je mijn verhaald een beetje goed had gelezen...
Ik heb het niet... ik kan die "NFS UNDERGROUND 2" map niet vinden!
Heb wel "NFS UNDERGROUND 1" en nog andere mappen 8)7

Verwijderd

naja... ik kan 't nogsteeds niet vinden...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
kan je niet gewoon f3 raggen en dan op "NFS Underground 2" zoeken, of ben ik nou simpel?

Steam

Pagina: 1