Ik snap de zin nietZodra je 1 of meerdere topics aan je bookmarks hebt toegevoegd komt er onderop de Indexpagina komt er een (persoonlijke) categorie bij die Bookmarks heet.
Als we toch bezig zijn, nivo = niveauZodra je één of meerdere topics aan je bookmarks hebt toegevoegd, komt er onderop de Indexpagina een (persoonlijke) categorie bij die 'Bookmarks' heet.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Volgens mij is die eerste zin zo duidelijk als wat.
[EDIT]
Hmm
Kromme tekst idd.. het is nog vroeg
[EDIT]
Hmm
Kromme tekst idd.. het is nog vroeg
[ Voor 89% gewijzigd door P-ter op 14-11-2004 13:08 ]
Even zo triviaal (maar wel fout
) is het volgende:
Bij Reacties bekijken: in diezelfde FAQ staat:
"SubForum lapmpjes"
Bij Reacties bekijken: in diezelfde FAQ staat:
"SubForum lapmpjes"
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Verwijderd
Hier kan ook eens naar gekeken worden:
- smilies > smileys
- checked > controleert (of checkt)
- aanwijzigingen > aanwijzingen
- onderin > onder in
- etcetera > et cetera
- Hobbies > Hobby's
- bovenin > boven in
- gecompressed > gecomprimeerd
- bovenaan > boven aan
- beschrjvingen > beschrijvingen
- Als je de indexpagina nog steeds te lang vind > Als je de indexpagina nog steeds te lang vindt
- Als je de sneltoets-combinaties maar lastig vind > Als je de sneltoets-combinaties maar lastig vindt
- Hierdoor hebben de berichten die jouw trefwoorden gebruiken een andere kleur als de overige berichten > Hierdoor hebben de berichten die jouw trefwoorden gebruiken een andere kleur dan de overige berichten
- replien > reageren
- buddies > buddy's
- gefocused > gefocusseerd
- gesorteeerd > gesorteerd
- topicnivo > topicniveau
- berichtnivo > berichtniveau
- De vaste bookmarks blijven staan totdat je ze zelf verwijderd > De vaste bookmarks blijven staan totdat je ze zelf verwijdert.
- onderop > onder op
- topic's > topics
- proxies > proxy's
- Onderaan > Onder aan
- layout > lay-out
- Plaatjes resizen > Plaatjes verkleinen
- lapmpjes > lampjes
- Aan de kleur van dit icoon > Aan de kleur van deze icoon
Overzicht template verschillen | ||||
| Functie \ Template | Tweakers | Silver | BaseGrey | GoT |
| myReact | ? | |||
| Profiel | ||||
| ICQ | ![]() | |||
| MSN | ||||
| Homepage | ||||
| Online / offline status User | ||||
| TopicStarter indicatie (online/offline) | ? | |||
| Topic-Bookmark | ||||
| Bericht-Bookmark | ||||
| Postreminder | ? | |||
| Actief / inactief subform | ||||
| Actief / inactief Sticky topic | ||||
| Actief / inactief Open topic | ||||
| Actief / inactief Gesloten topic | ||||
| Topicreport | ||||
| Zoek in topic | ![]() | |||
| Edit / bekijk Bericht | ||||
| Quote / Oud topic quote | ||||
| Waarschuwing | ||||
| Nieuw topic | ![]() | [New Topic] | ![]() | |
| Nieuwe reactie | ![]() | [Post Reply] | ![]() | |
| /me Speciaal (non-user): | ||||
| Stuur Pushmessage | ||||
| React Admin | ||||
| User in l33t | ||||
| IP | ||||
| Notes | ||||
| Verwijder bericht | ||||
| Wijzigingshistorie | ||||
| Topicreport Label | ||||
| Topics met notities | ||||
[quote]Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:00:
.
- gefocused > gefocusseerd
Het kan aan mij liggen, maar buddies is imho weldegelijk goed. Ik heb meervoud in het engels altijd zo geleerd: baby -> babies en dus buddy -> buddies, proxy -> proxies.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
klopt, maar dan is focussed ook goed..Prammenhanger schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:58:
Het kan aan mij liggen, maar buddies is imho weldegelijk goed. Ik heb meervoud in het engels altijd zo geleerd: baby -> babies en dus buddy -> buddies, proxy -> proxies.
en het gaat er om, dat ze hier op got naar iets meer nederlandse woorden willen.
dus als het woord 'buddy' is, en ze willen dat vernederlandsen is dat prima, maar dan moet je er ook een nederlandse uitgang achter zetten
dus dan word het 'buddys'
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Voor extra info over die meervoudsvorm van oorspronkelijk Engelse woorden die wij overgenomen hebben: http://www.onzetaal.nl/advies/babies.html
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Nee, alsjeblieft niet! Het is dit icoon, niet 'deze icoon'! Bah, dat klinkt echt niet. Volgens mij is het ook gewoon fout.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:00:
• Aan de kleur van dit icoon > Aan de kleur van deze icoon[/list]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
dat klinkt idd verschrikkelijk ranzig babblefish uit chinees achtige vertalingBreepee schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:13:
[...]
Nee, alsjeblieft niet! Het is dit icoon, niet 'deze icoon'! Bah, dat klinkt echt niet. Volgens mij is het ook gewoon fout.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
De Van Dale is het in ieder geval niet met jou eens en zegt dat het "de icoon" (en dus ook deze icoon) is. Moet ook zeggen dat ik dat bij de betekenis van icoon als pictogrammetje totaal niet vind klinken, maarja... Dan moet je kiezen of je écht voor correct Nederlands wilt gaan, of dat je een goeie mix ziet te vinden.Breepee schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:13:
[...]
Nee, alsjeblieft niet! Het is dit icoon, niet 'deze icoon'! Bah, dat klinkt echt niet. Volgens mij is het ook gewoon fout.
Dat laatste mag ik hopenSuperdeboer schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:24:
[...]
(...) of dat je een goeie mix ziet te vinden.
Voor zover ik kan zien zijn de meeste dingen die hier worden aangedragen allang gefixed in de FAQ
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()