Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Bug] Preview werkt niet bij veel data

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik post dus stats hiero dagelijks WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 4

Nu was ik wat aan het testen (ook omdat sommige UBB codes anders moesten) en de preview schijnt niet te werken bij veel data.

Voorbeeld van text die ik wil posten: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/1311_Final.txt
Ik heb ook kleine stukjes tekst geprobeerd en dan doet ie het wel en de UBB is verder niet fout voor zover ik kan zien.

Als ik submit dan wordt het normaal gepost maar met preview doet ie dus niets. Ik gebruik Firefox 1.0 (dan laat ie ff het laadbalkje zien en doet dan verder niks) en in Internet Explorer ook getest (laatste versie) en daar laat ie zien dat de pagina niet weergegeven kan worden.

//edit: raar, preview werkt wel als ik enorm veel plain tekst gewoon invoer, misschien dat ie over zijn nek gaat van de vele UBB codes.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 00:54 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Getest, maar gaat hier prima :?

offtopic:
tip: verklein je plaatjes naar 575px breedte ivm komende nieuwe layout

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Hmm raar ja, in dit topic werkt het wel weer (ik gebruik overigens gewoon reply functie ipv quick reply).

Maar in Whatpulse topic werkt het weer niet.

Heb daarom ff wat verder getest maar komt waarschijnlijk doordat ik als pref heb 'Toon laatste berichten? 'Ja - Geeft meest recente berichten weer bij reageren'. Ik heb 50 berichten per pagina ingestelt staan. Nu ik deze optie heb uitgezet doet de preview het wel weer normaal.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:57:
Getest, maar gaat hier prima :?

offtopic:
tip: verklein je plaatjes naar 575px breedte ivm komende nieuwe layout
Hier werkte het zojuist niet, in dat topic met 50 replies.
Ik heb het niet getimed, maar ik gok dat het parsen van de pagina te lang duurt, en hij dus timeout.
Crisp, als test zou je eens deze posting een keer of 100 in een topic kunnen flikkeren op beta ofzo, en daarna kijken of de preview lekker werkt :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:48:
//edit: raar, preview werkt wel als ik enorm veel plain tekst gewoon invoer, misschien dat ie over zijn nek gaat van de vele UBB codes.
Over zijn nek? Nee. Maar hij moet wel veel meer werk doen, waardoor het blijkbaar significant langer duurt en de totale pagina te lang op zich laat wachten en je browser tot een time-out besluit.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Weinig aan te doen dus...

Tip: gebruik je notepad en bijbehorende RML-preview als je posts wil 'testen' - dan heb je geen last van die quote_messages :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.