ik ben het certificate of authentency van mijn athlon 64 kwijt denk ik, nog een keer goed zoeken. als ik in de winkel kom, met de doos ed. (want het was een PIB) zou ik hem dan nog kunnen inruilen als hij kapot is?
Je aankoopbon is je garantiebewijs. Gewoon cpu weer inpakken en met de aankoopbon terug naar de winkel.
Ze gaan wel moeilijk doen denk ik, zou ik zelf ook doen hoe weten ze nu nou of het wel dezelfde proc is en niet dat jij gewoon al een brakke gekocht heb van iemand voor 10 euro met dezelfde snelheid/rating en nu probeert te ruilen?
ach, ik denk dat het dan wel moet lukken
en het is ook niet dat ik ervan uitga da thij al binnen 1 maand kapot is ofzo
maar gewoon even een antwoord, en toch gewoon nog wel ff doorzoeken
Ik heb regelmatig hardware moeten ruilen en ik bewaar nooit een verpakking of wat dan ook maar alleen de bon. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze om een certificaat vragen. "Heeft u de bon bij u meneer?" was alles wat gevraagd werd en na vertoon van bon werd direct omgeruild.Raz- schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:49:
Ze gaan wel moeilijk doen denk ik, zou ik zelf ook doen hoe weten ze nu nou of het wel dezelfde proc is en niet dat jij gewoon al een brakke gekocht heb van iemand voor 10 euro met dezelfde snelheid/rating en nu probeert te ruilen?
Pagina: 1