Tot mijn verbazing moet ik rekenen op de afwezigheid van de Java API (1.4.2) op de ACM Greater NY programmeer wedstrijd morgen
Daarom vraag ik mij af wat ik allemaal uit zal printen van de API, zodat ik morgen tenminste iets van de API tot mijn beschikking heb. Naast de API neem ik twee boeken mee, een voorbeeld class en een aantal projecten waar ik misschien het een en ander uit kan gebruiken. Electronica is verboden, dus alles moet geprint worden.
Het type vraag is enkel probleemoplossen, input/output van en naar een bestand, dus ik hoef me geen zorgen te maken over graphics, netwerken, etc. Enkele datastructuren lijken mij wel makkelijk, zoals Stack, ArrayList en LinkedList. Verder de standaard dingen als String, Math, StringTokenizer, en de datatypen als Double, Float, Integer, etc.
Het huidige lijstje ziet er zo uit:
java.lang.Math
java.lang.Double
java.lang.Float
java.lang.Integer
java.util.Stack
java.util.LinkedList
java.util.ArrayList
java.util.String/StreamTokenizer
Vergeet ik nog iets dat van belang is? Of heeft iemand nog tips?
Het type vraag is enkel probleemoplossen, input/output van en naar een bestand, dus ik hoef me geen zorgen te maken over graphics, netwerken, etc. Enkele datastructuren lijken mij wel makkelijk, zoals Stack, ArrayList en LinkedList. Verder de standaard dingen als String, Math, StringTokenizer, en de datatypen als Double, Float, Integer, etc.
Het huidige lijstje ziet er zo uit:
java.lang.Math
java.lang.Double
java.lang.Float
java.lang.Integer
java.util.Stack
java.util.LinkedList
java.util.ArrayList
java.util.String/StreamTokenizer
Vergeet ik nog iets dat van belang is? Of heeft iemand nog tips?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590