heeft iemand deze home cinema al?, "Philips LX8500W"

Pagina: 1
Acties:

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Hallo

Binnenkort wil ik mij een home cinema aanschaffen met divx ondersteuning,
Mijn oog is gevallen op de phillips lx8500w.

zie de onderstaande link voor verdere informatie,

http://www.kieskeurig.nl/...DFE1AD159C1256F2000361A9B

Alleen ik zou er wel eens een test over willen lezen, maar op het gehele internet kan ik geen een test vinden, de speler is vrij nieuw, het schijnt dat hij uitgekomen is in oktober 2004.

Mijn vraag is heeft iemand deze speler al thuis staan, en wat zijn de bevindingen o.a. met betrekking op divx, en de werking van de draagloze achterspeakers.

Verwijderd

Een beetje flauw antwoord misschien, maar ik zou zeker gaan luisteren. Meestal zijn de speakers die bij dergelijke sets zitten niet echt fantastisch. Modderig klinkende subwoofers en uit balans klinkend klankbeeld van je midden/hoog versus het laag. Maargoed, ik kan niet voor anderen spreken, maar toch een devies: ga zelf luisteren.

Ik heb recentelijk zo'n soort set (niet deze) bij iemand beluisterd, maar kon er niet wild van worden. Ziet er wel gelikt uit, maar da's niet het belangrijkste.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 23:55 ]

• maurits187
dat wil ik ook zeer zeker doen, maar hij is nog nergens verkrijgbaar bij mij in de buurt. Heb ook al gekeken op kieskeurig als daar al reacties op stonden, maar dat was ook nog niet het geval.

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:55:
Een beetje flauw antwoord misschien, maar ik zou zeker gaan luisteren. Meestal zijn de speakers die bij dergelijke sets zitten niet echt fantastisch. Modderig klinkende subwoofers en uit balans klinkend klankbeeld van je midden/hoog versus het laag. Maargoed, ik kan niet voor anderen spreken, maar toch een devies: ga zelf luisteren.

Ik heb recentelijk zo'n soort set (niet deze) bij iemand beluisterd, maar kon er niet wild van worden. Ziet er wel gelikt uit, maar da's niet het belangrijkste.
Zal er maar net aan liggen hoeveel waarde je hecht aan het geluid. :X

• maurits187
is er niemand op het tweakers forum die in bezit is van de philips lx8500w en gebruikers ervaringen wil geven?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-02 13:02
maurits187 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:40:
is er niemand op het tweakers forum die in bezit is van de philips lx8500w en gebruikers ervaringen wil geven?
Nee, Maurits :)

Pas ff je profiel aan btw :P

• maurits187
SandeR schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:14:
[...]

Nee, Maurits :)

Pas ff je profiel aan btw :P
Waarom moet ik mijn Profiel Aanpassen Sander???, maar als jij dat graag wil dan doe ik dat wel ff.

• maurits187
Ik heb hem besteld bij een internetwinkel in emmen, de levertijd schijnt 2 weken te zijn, ben reuze benieuwd.

Hij moet de zelfde mogelijkheden hebben als de philips dvp 630, dvp720sa wat op zich ook geweldige dvdspelers zijn. Maar dan heb je een homecinema met dezelfde mogelijkheden,

Ik heb niet de kans gehad om de set eerst te beluisteren en te aanschouwen in de winkel, simpelweg omdat hij nog nergens verkrijgbaar is.

Ik ben van de specificaties uitgegaan( die er niet om liegen), en van reacties op kieskeurig, dat het een geweldige speler is.

Zodra ik hem binnen heb zal ik even verslag doen van mijn bevindingen, met name over de divx, xvid en ondertiteling.

• maurits187
vandaag heb ik de set opgehaald, echt een super systeem.

het geluid is geweldig, alleen de draadloze achterspeakers functioneren nog niet naar behoren( het geluid in de achterspeakers klinkt zachter dan de voorspeakers), de achterspeakers werken op radio signalen, en je kan ze op 4 standen zetten. Dus misschien moet ik een andere stand proberen.

De dts cd van sting klinkt fantastisch op deze set.de set pakt zowel divx als xvid met ondertiteling, en volgens mij ook gewone avi's. Tevens slikt ie ook dvds met mp3s( of mp3s in mapjes).

Heb hem nu 4 uur in bezit, maar ben nog niet veel problemen tegengekomen.
Volgens mij heeft de lx8500w, de zelfde chipset als de dvp630, en 720sa. Want hij heeft de zelfde mogelijkheden qua wat hij af kan spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.h-e.nl/gfx-producten/Philips/LX8500W.jpg

Verwijderd

maurits187 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:27:
vandaag heb ik de set opgehaald, echt een super systeem.
Even een vraagje over de draadloze rear-speakers. Ik neem aan dat deze niet op batterijen werken maar op netspanning, hoe lang is het stroomsnoer van deze speakers?
Pagina: 1