Ik heb op 02-02-2004 een Apple wireless toetsenbord gekocht dat 't na een tijdje niet meer deed. De toestenbord ging toen helemaal niet meer aan. Ik heb deze dus terug gebracht en na een week of 3 kreeg ik een nieuwe mee. Dit was trouwens in september. Nu 2 maanden later heb ik weer problemen met de toetsenbord. Het ledje gaat groen knipperen en na een paar seconden valt ie uit. Ik heb de batterijen gemeten en die zitten nog heel erg vol. Ik heb er ook andere batterijen in gedaan maar dat hielp niet.
Nu is mijn vraag of mede "Apple wireless toetsenbord" gebruikers ook zoiets hebben meegemaakt. En of de paar apple dealer medewerkers hier ook veel klachten over krijgt.
Ik zit nu voor de tweede keer zonder toetsenbord. Dit is niet handig als je de powerbook dicht heb en aan heb gesloten op een externe monitor. (Typ dit op mijn game PC)
Nu is mijn vraag of mede "Apple wireless toetsenbord" gebruikers ook zoiets hebben meegemaakt. En of de paar apple dealer medewerkers hier ook veel klachten over krijgt.
Ik zit nu voor de tweede keer zonder toetsenbord. Dit is niet handig als je de powerbook dicht heb en aan heb gesloten op een externe monitor. (Typ dit op mijn game PC)
[ Voor 13% gewijzigd door Alpha-sphere op 13-11-2004 23:15 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all