Sony DRU-510A drivers?

Pagina: 1
Acties:

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011
Vandaag een leuk Sony DVD+/-R double layer brandertje gekocht voor een hele leuke prijs (wel refurbished).. Helaas zat er geen CD/DVD bij met drivers... heb ik dit niet nodig? Lijkt me wel toch?
Heeft iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden??? Bij Sony en verder op het web vind ik alleen maar firmware updates en geen drivers.. Mijn OS = Windows XP Pro.

Thnx... :)

www.networkingday.com

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:34
Nope drivers zijn niet nodig. Inbouwen, Nero ofzo installeren en burnen maar!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Drivers zitten vrijwel nooit bij rewriters. Alleen in de tijd van DOS had je nog veel aan drivers voor je cdrom speler. ;)

Dit had je overigens ook wel zelf uit kunnen proberen of gewoon zoeken: [search=drivers nodig writer]. Dan zou je bijvoorbeeld dit topic vinden.

• NWD.neoMagic
Okee bedankt.. dan ben ik bang dat er iets mis mee is... het is namelijk zo dat als ik een CD/DVD erin stop en ik klik het station aan, dan geeft-ie aan dat ik er een schijf in moet doen :/

Het station klopt 100% zeker en Windows geeft ook verder geen problemen/conflicten aan. Nero heb ik geïnstalleerd staan maar herkent de burner niet. In m'n bios staat-ie er netjes bij als secondary slave, zoals bedoeld.

Zal ik maar contact met Sony opnemen :?

[ Voor 6% gewijzigd door NWD.neoMagic op 14-11-2004 00:44 ]

www.networkingday.com

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-03 23:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

NWD.neoMagic schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:43:
Okee bedankt.. dan ben ik bang dat er iets mis mee is... het is namelijk zo dat als ik een CD/DVD erin stop en ik klik het station aan, dan geeft-ie aan dat ik er een schijf in moet doen :/

Het station klopt 100% zeker en Windows geeft ook verder geen problemen/conflicten aan. Nero heb ik geïnstalleerd staan maar herkent de burner niet. In m'n bios staat-ie er netjes bij als secondary slave, zoals bedoeld.

Zal ik maar contact met Sony opnemen :?
Ja, of contact met jouw leveranvier/winkel opnemen. Als je hem bij een winkel hebt gekocht neem ik aan dat er enige garantie op zit. Bij electronische produkten zou dat minimaal één jaar moeten zijn. (volgens EU richtlijnen weer 2 jaar geloof ik).
In iedergeval is jouw leverancier dan verantwoordelijk voor de garantie afhandeling.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• NWD.neoMagic
Gisteren (zaterdag) gekocht bij MediaMarkt als personeelsaankoop - ik werk daar dus. Door collega's werd mij aangeraden om direct contact op te nemen met Sony bij eventuele problemen, dus dat ik heb zojuist meteen maar gedaan via Sony's Europese Supportsite: www.sonydigital-link.com.

www.networkingday.com

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:34
NWD.neoMagic schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:35:
Gisteren (zaterdag) gekocht bij MediaMarkt als personeelsaankoop - ik werk daar dus. Door collega's werd mij aangeraden om direct contact op te nemen met Sony bij eventuele problemen, dus dat ik heb zojuist meteen maar gedaan via Sony's Europese Supportsite: www.sonydigital-link.com.
Lekkere collega's heb jij dan :+ Gewoon ruilen die hap!
Eerst ff in een andere pc proberen en kijken of ie het daar ook niet in doet. Heb je ook geperste cd's geprobeerd?

• NWD.neoMagic
Mja, ik neem 'm morgen gewoon maar weer mee terug naar de winkel idd! :)

Ik heb allerlei soorten CD's en DVD's geprobeerd.. Geen enkele kan worden gelezen!...

[ Voor 41% gewijzigd door NWD.neoMagic op 14-11-2004 16:01 ]

www.networkingday.com

• NWD.neoMagic
Zo.. omgeruild en geld terug gekregen :Y)

Heb nu een Lite-ON van 77 pleuri een 16x DVD brander die ook dual layer ondersteunt... en die draait als een zonnetje!

www.networkingday.com

Pagina: 1