Toon posts:

Enorm vreemd computer probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb een enorm vreemd probleem. Ik heb een nieuwe cpu fan gekocht, in pc gezet en nu doet ie het niet meer

Het probleem treed op na dat de eerste laad balk van windows vol is. Dan blijft ie gewoon hangen. Hetzelfde gebeurt bij linux, wanneer ie naar de gui moet gaan blijft ie hangen.

Ik dacht zelf aan de video kaart, maar dit is niet het geval. Heeft iemand hier een id wat het wel kan zijn?

Alvast bedankt !

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:13

Piggen

Lekker bakkie

Heb je de processor niet per ongeluk gecrusht? Of koelpasta geknoeid?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-08 13:17
Zit die koeler wel netjes gemonteert? Heb je geen hotspots? Want daar lijkt het op...

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Ten eerste, zorg volgende keer aub voor een duidelijke topic titel, je weet dat het om een fout gaat na het monteren van een koeler, zet dan ook:
"Vastlopen pc na montage koeler" als topictitel ofzo.

verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de vorige reacties, heb je wel koelpasta er tussen gesmeerd, niet teveel? (dan gaat het zelfs isoleren...)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:47
Fan's draaien toch wel he mag ik hopen ?? :P

My favorite programming language is solder.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helaas niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te openen :) Zoals in de "Let op" gedeelte bovenaan in de [New Topic] van dit subforum staat, dien je in zo'n geval de startpost van het PMG Beleid te doornemen. Daarin staat precies wat je allemaal wel niet moet voorbereiden om een goed topic te starten. In jouw geval slaat de titel nergens op, ontbreken de specificaties volledig en kunnen we op geen enkele manier uit de topicstart opmaken of je zelf ook maar iets hebt uitgezocht, uigevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Je komt hier maar met een probleembeschrijving met een attitude van "lossen jullie het maar op". En dat is dus net niet de bedoeling ;)

Aangezien je hier nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog serieus en aandachtig te doornemen, incluis de onderliggende linkjes ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 13-11-2004 23:09 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.