[Gezocht] Losse (USB) Mic.

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07 12:09

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Zoals de titel al suggereert zoek ik een microfoont(je). Het hoeft geen state-of-the-art ding te zijn, maar ook geen hoop rommel (natuurlijk ;))

Het is niet voor professioneel gebruik. Meer voor MSN en ik zou ook erg blij zijn als UT2004 mijn voicecommands begreep ;) Toch vind ik het belangrijk dat ik duidelijk te verstaan ben (vanwege mijn onweerstaanbare charme natuurlijk ;) :P)

Als laatste beschik ik over een prachtige (naar mijn ide) koptelefoon en ik vroeg me af of er naast desktop microfoons ook zoiets bestaat dat je aan je shirt of evt. bestaande koptelefoon kan bevestigen :)

Ik hoopte dat iemand hier goede ervaringen had met een bepaalde microfoon en ook wel te spreken was over de prijs. Gaarne deze met mij te delen.

Alvast bedankt...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Je hebt toch gewoon headsets met microfoon?
-> zoekvraag

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:01
men gaat naar de eerste de beste computerboer en plukt daar een weg

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Pricewatch: microfoon
Google.nl: USB microfoon
[google=USB microphone review]

Kortom, met geringe moeite is daar een hoop over te vinden. Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum. :)

Dit topic is gesloten.