Armada Laptop -> accu dood?

Pagina: 1
Acties:

• phaas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01-2025
Ik heb net voor iemand op de HCC beurs een cmpq Armada laptopje gekocht maar het lijkt erop alsof de accu dood is...
Er brand een orange bij het oplaad-icoon op de case. Na ongv. een uurtje is de accu nog steeds geen % opgeladen en er gaan op de indicator op de accu zelf ook geen lampjes branden...
Dood of zie ik iets over het hoofd? Moet je mss ergens op de laptop het opladen activeren?
Is het evt. mogelijk om goedkoop aan een andere Armada M7xx accu te kopen?

Danke!,
Barry

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:07
Welk type...

Mijn Armada laadt wel op maar heeft geen status lampjes (alleen vol of knipperend bij leeg) en ik zie in Windows de status van de hoeveelheid dat ie geladen is. Zo te horen heb jij dus een dode accu. Ga terug naar de stand waar die vandaan komt, al denk ik niet dat je garantie gekregen hebt... Er stond ergens (volgens mij hal 12) een tent met Accus voor van alles, miss kunnen die je helpen, zoniet zul je met de adapter moeten werken...

Whoop!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:45
Gaat de laptop meteen direct uit als je de stekker eruit trekt of gaat ie eerst nog piepen?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7