Meerdere AVI films op 1 DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 2.229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111468

Topicstarter
Ik heb deze dvd speler.

Met DivX/mpeg 4 ondersteuning.

Nu wil ik meerdere avi films (rond de 700 mb per stuk) op 1 DVD branden. Ik heb bijna alle manieren van branden al geprobeerd op een DVD RW, maar mijn DVD-Speler wil ze maar niet afspelen, hij blijft staan bij loading.
Nu heb ik 1 avi film op een CD RW gebrand en die doet het wel.

Heeft iemand een idee hoe ik het wel werkend krijg? Of kan het gewoon niet op DVD?

Ik heb de dvd speler trouwens vanmiddag gekocht, toen wou ik hem direct even uitproberen, heb ik er een DVD RW ingestopt met een backup van mij pc waar toevallig ook 1 avi film opstond, met de bestanden browser van de DVD-Speler kon ik hem wel gewoon afspelen. Maar de 2e keer dat ik het probeerde starte hij de DVD niet meer op, en bleef dus hangen bij "loading".

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111468 op 14-11-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Frigo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 11:00
Al geprobeerd om de DVD speler helemaal uit te zetten en de stekker eruit te trekken. Misschien dat die eerste DVD een en ander in het geheugen door elkaar heeft gegooid.
Heb je al één enkele avi vanaf een DVD geprobeerd?

Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm, die DVD die het de 1e keer alleen deed doet het nu wel weer nadat ik de stekkers eruit heb gehaald. Daar staan zelfs 3 films op, waarvan 1 in verschrikkelijke kwaliteit :s.

Maar een andere DVD vol met avi films leest hij weer niet. Waarmee en hoe kan ik het het beste branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31651

Probeer het eens met Nero vision express,daar brand ik meerdere AVI's mee op 1 dvd ;) http://www.cdr-zone.com/d.../nero-vision-express.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bij de demo vraagt hij om een cd key :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Welke stappen moet ik precies volgen om meerdere avi's op 1 dvd te krijgen? Als ik gewoon op make DVD klik en ik voeg een avi film van 700 mb toe, maakt hij daar automatisch een bestand van 3.6 GB van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog een vraag:

De ondertiteling. Ik heb de srt bestanden ergewoon los bij opgezet en die zou ik met de dvd speler eronder moeten kunnen zetten. Mijn dvd speler leest als het goed is wel srt en sub bestanden, maar er staat een vraagteken bij de bestanden, het wil dus niet :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 111468 op 15-11-2004 17:15 ]

Pagina: 1