Voor de computers van mijn ouders (2 in totaal) wil ik hetzelfde als wat met Windows NT 4.0 mogelijk is, namelijk bij het opstarten dat de complete image weer teruggezet wordt (zoals bij mij op de uni). Daar wordt in ieder geval alles weer opnieuw geladen en teruggezet zodat de vorige instellingen weer verdwenen zijn (goed voor mensen die de computer dus "slopen").
Ik weet alleen niet hoe ik dit instel. Ik heb Windows XP op beide staan en een backupserver waar beide mee verbonden zijn. Mocht er meer informatie nodig zijn, dan hoor ik het graag.
Wat ook fijn zou zijn voor het instellen is dat de computers dus booten vanaf het netwerk en dus ook op een externe HD hun files neerzetten. Is dat mogelijk?
Ik weet alleen niet hoe ik dit instel. Ik heb Windows XP op beide staan en een backupserver waar beide mee verbonden zijn. Mocht er meer informatie nodig zijn, dan hoor ik het graag.
Wat ook fijn zou zijn voor het instellen is dat de computers dus booten vanaf het netwerk en dus ook op een externe HD hun files neerzetten. Is dat mogelijk?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 21:43 ]