Toon posts:

adsl netwerk e-tech + speedtouch 330

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had voorheen een kabelverbinding van @home. Nu ik verhuist ben, ben ik overgestapt naar adsl van wanadoo.

Toen ik kabel had ging ik met een utp-kabel van mijn kabelmodem naar mijn e-tech router en vandaaruit naar de verschillende computers.

Nu moet ik eerst inbellen met mijn usb speedtouch 330 adsl modem voordat ik het internet op kan.

Vraag 1: Is er een verloopstekkertje van usb naar utp-stekker?

Vraag 2: Hoe kom ik met meerder computers het internet op via de router? Kan ik de ingang van de router op één of andere manier verbinden met mijn adsl modem en dan, na de verschillende pc's ingeplugd te hebben op de router, ook met alle pc afzonderlijk inbellen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

-=Greetz Skrievertie=-

• PIELEPOYE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
als ik jouw was zou ik een andere modem gaan zoeken want zo stekker is er niet
ik heb zelf een adsl modem/router van sweex draait binnen 5 min.

usb is ook niet stabiel die modems

veel succes er mee

We bring the light and Sound to the party. www.mm-licht-geluid.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dat is natuurlijk wel de makkelijkste oplossing :) Nog tips wel adsl modem is dan beter kan gaan gebruiken?

Is er btw geen andere oplossing dan een andere modem te kopen?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:24:
Dat is natuurlijk wel de makkelijkste oplossing :) Nog tips wel adsl modem is dan beter kan gaan gebruiken?

Is er btw geen andere oplossing dan een andere modem te kopen?
zolang als je dat usb modem hebt zul je moeten inbellen, een ethernet DSL router heeft dat probleem niet.

tip: elke cheapass is genoeg, vreemd trouwens dat je geen ethernetmodem hebt gekregen bij je abbo :? die krijg je namelijk vaak gratis (speedtouch 510)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die speedtouch 330 usb-modem er gratis bij gekregen. Maar daar heb ik dus niet zo heel veel aan merk ik al.

Ik zal eens op zoek gaan naar een alternatief.

• PIELEPOYE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
een sweex adsl annex/a modem voor aneloog of een b voor isdn

4 poorts router kan uit gebreid worden tot 256 computers bij verschillende zaken te krijgen iedere computer boer

We bring the light and Sound to the party. www.mm-licht-geluid.nl

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:06
Antwoord is makkelijk te vinden; hierbij dus het verzoek de zoekfunctie te gebruiken :)

- Zorg voor een nieuwe router met USB-modem ondersteuning (oa draytek, losse pc).
- Zorg voor een Ethernet modem

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.