Toon posts:

KT7-Raid bios flashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik lees heel vaak dat het fout gaat enzo, maar hoe groot is nou precies de kans dat het fout gaat !?? het is toch gewoon een kwestie van booten in dos mode en de runme.bat uitvoeren die bij de update zit, of niet ?

En zelf heb ik nu UL 08/25/2000,.. Kan ik nu in een keer de nieuwste bios flashen of moet ik dat in stapjes doen, eerst de oudere versies en den de nieuwe !?

Verwijderd

De nieuwe zorgde voor veel problemen, check mijn topic maar!

Nu heb ik hem terug geflasht en scoort mijn CPU in Sisoft een heel stuk lager!!!!!!

Echt klote!
De 3dmark score is ook 200 punten gezakt!

Verwijderd

Topicstarter
Welke flash heb je nu dan !? .. ik zag op www.abit.nl de WT flash staan maar op taiwan nog een nieuwere..
Op dinsdag 02 januari 2001 13:39 schreef Santana het volgende:
De nieuwe zorgde voor veel problemen, check mijn topic maar!

Nu heb ik hem terug geflasht en scoort mijn CPU in Sisoft een heel stuk lager!!!!!!

Echt klote!
De 3dmark score is ook 200 punten gezakt!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de bios flash versie WT eropgezet.. 'k weet niet wat het verschil verder met UL moet zijn, maar het is wel gelukt.. :)

Verwijderd

WZ01 zorgde voor heel veel problemen!

Ik heb nog steeds mijn oude score niet terug!

Verwijderd

Ik heb ook geflasht...

Namelijk versie WW erop gedaan, omdat een iets nieuwere versie veel bugs bevatte..

Ging iets fout op mijn RAID board, maar was ervoor gewaarschuwd, nl; de fan moest overgezet worden naar FAN2 (FAN1-->FAN2).

Dus omdat ik dat met m'n stomme kop vergat ging bij het opstarten mijne systeem Beepen, vervolgens na 10 seconde sloot hij automatisch af.

Moment van stilte die opgevuld werd door ware paniek, viel haast flauw namelijk :)
Kwam ik op het idee om die fan te verwisselen en jup probleem was verholpen.

Nieuwe Bios, Mijn besturingssyteem zag ineens aantal Features we, die hij voorheen niet zag.

Ik blij computer blij.
Pagina: 1