Chieftec DX-01SL-D of Chieftec DA-01SL-D

Pagina: 1
Acties:

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-02 20:35

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Hey beste mede forummers :)

Ik zit te twijfelen tussen deze 2 kasten. Namelijk de DX-01SL-D en de DA-01SL-D. Beide zijn ze dus van Chieftec. Na mijn Sweex kast die inmiddels in duizenden stukjes bij de schrootboer ligt wil ik nu wel eens een stevige kast en dus viel mijn oog op die van Chieftec :P.

Echter weet ik de verschillen niet echt van deze 2 bovenstaande kasten en weet ik ook niet welke ik moet kopen. Ik wil vooral ruimte maar de big towers zijn me te lomp en te duur. Dus daarom deze midi kasten.

Wie o wie kan mij vertellen wat de verschillen zijn tussen deze 2 kasten en welke wordt er mij aanbevolen? Ik heb al 't een en ander gezocht met Google maar daar vondt ik alleen maar site's waar deze beestjes te bestellen zijn en informatie in het Duits. En laat mijn Duits nou zo slecht zijn ;).

Eissen waar de kast aan moet voldoen:

* Stevig.
* Genoeg ruimte voor een ATX systeem met 2 HDD's en 3 CD drives.
* 2 fans back en 2 in het front minimaal.
* Mooi :*).

Ik weet dus dat deze kasten er aan voldoen. Nu nog een keuze maken :Y)

Bedankt alvast !!! _/-\o_

Ps; Ik hoef eigenlijk geen antwoorden zoals "Waarom koop je geen Lian-Li" of "Waarom bouw je er zelf geen" ;)

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 13-11-2004 20:55 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:47
DX miditower
DA bigtower
http://www.chieftec.com/products/dragon/dragon.htm :?

[ Voor 68% gewijzigd door biobak op 13-11-2004 21:04 ]

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11

Wok

Dakloos...

Chieftec zelf is ook niet al te consequent met de benamingen hoor ;) Zo prees Chieftec vaak ook hun miditowers van de Dragon-serie aan als bigtower. 8)7

Maar inderdaad: de DX is de miditower en de DA is een full-size kast. Laatstgenoemde staat hier bij thuis en hij is HUGE :D

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-02 20:35

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Die site van Chieftec (met name de benamingen) zijn nog onduidelijker dan een foto genomen met een fototoestel voor de 1ste wereld oorlog. Echter denk ik toch dat het deze wordt: Chieftec DX-01SL-D

Die andere is dus big 8)7

Dan zal ik dat kastje vanavond maar eens gaan bestellen >:) (Die midi dus)

Edit;

Deze dus Link.

Chieftec noemt hem daar dus DX-01WD terwijl op FreezingHardware hij DX-01SL-D wordt genoemd. Naja het is dezelfde op de kleur na dan dus ik ga mooi voor die :) _/-\o_

Bedankt allen ;)

[ Voor 47% gewijzigd door TommyGun op 13-11-2004 21:17 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".