sb live 5.1 of nforce 2

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:51
ik vraag me af welke ik nou beter kan gebruiken voor mijn 5.1 geluid systeem, desktop theathre dtt2200 van creative (OUD :D). Ik heb al gezocht, ik denk dat de nforce 2 pas beter geluid geeft bij een digitale set en aangezien mijn set (denk ik) analoog is, heeft het niet zoveel nut.
Wat denken jullie dat het beste is sb live 5.1 of nforce 2 geluid?
(heb al gesearched maar het blijft voor mij onduidelijk :S)
moederbord: Leadtek Winfast k7ncr18G

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-07 15:14

GieltjE

Niks te zien...

SB live 5.1 Overduidelijk,

ik heb zelf een mindere nforce onboard, je kan er geen spellen mee spelen (loopt gigantisch achter/mist heel veel).
Vaak ging mp3's afspelen al niet (spoelde ik iets door, viel alles gewoon weg) :'( En met de Sblive heb je nog fatsoenlijke hardware acceleratie ook.

[ Voor 11% gewijzigd door GieltjE op 13-11-2004 21:01 ]

Hell / 0

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:51
ik ben nu trouwens bezig met mn set op mn nforce 2, maar ik krijg maar geen geluid uit mijn center speaker???

Verwijderd

NVSwap bestandje downloaden van nvidia site, daarmee kan je je speakers instellen.

Wat betreft geluidskwaliteit:

Digital = Soundstorm
Analoog = Sound Blaster

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Hmmm, ik heb anders totaal geen problemen met mijn nForce zoals gieltje die hier beschrijft. Het werkt allemaal prima, stereo, spellen of AC3. Het ruisnivo is zelfs lager dan van mijn SB Live :o maar dat kan moederbord specifiek zijn. Als je er tijd voor hebt, gewoon beide opties proberen...

Verwijderd

Ik begrijp dat je beide kaarten in bezit heb. Probeer het zelf dan eens want er is niet echt een eenduidig antwoord te geven.

Over je centerspeaker: AV FAQ; Veelgestelde vragen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.