-Heb een Sounblaster Live Value met een creative set (2 speakers voor, 2 achter en 1 sub). Het probleem is dat ik in games 4 speakers wil gebruiken (en dus ook in de software 4 speakers geselecteerd) maar als ik dan een mp3tje wil afspelen in mediaplayer dan klinkt dat voor geen meter over die 4 speakers. Ik heb het volledige Live driver pakket geïnstalleerd. Weet iemand of het mogelijk is om in de software aan te geven dat hij bij audio/mp3 automatisch op 'stereo' overgaat (dus zonder inschakeling van de achterspeakers) en bij games (of eax gebruik) automatisch overschakelt op 'surround' (dus alle 4 de speakers).
-Daarnaast lukt het me niet om fatsoenlijk surround in doom3 te krijgen? Als ik nu doom3 speel dan hakt ie het geluid in stukjes over de 4 speakers en ook dat klinkt voor geen meter. Wel in counterstrike source klinkt het perfect. Dus het werkt wel.
-Daarnaast lukt het me niet om fatsoenlijk surround in doom3 te krijgen? Als ik nu doom3 speel dan hakt ie het geluid in stukjes over de 4 speakers en ook dat klinkt voor geen meter. Wel in counterstrike source klinkt het perfect. Dus het werkt wel.