Toon posts:

half life 1 online spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb een vraag, ik heb een oude half life 1.1.1.0 Deze kan je officeel niet meer online spelen omdat een tijdje geleden alles over gegaan is op steam. Je kan dus geen servers meer aanmaken of zo

Ik wilde eingelijk een level met die oude half life gaan maken van me werk waar ik werk met een vriend van me. Maar het zou leuk zijn als ik dan ook met hem samen via I-net dit kan spelen. Naar cs 1.6 updaten met steam is geen optie want dat kan deze computer niet meer aan.

Is er een mogelijkheid dat dit evengoed nog kan. Bijvoorbeeld via een iplauncher of direct ip.. (dat de 1 een server opzet en dan ander doet via een prog.. de game lauchen naar een bepaald ip, zo werk ik ook met cod)

Alvast bedankt voor de hulp

gtrzz

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
je kan idd gewoon een game hosten met de optie -nowon geloof ik. (die moet je ff nazoeken)
dan kan de ander gewoon connecten naar jouw ip (moet je wel internet game maken, dus sv_lan 0)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Neej het kan niet meer, wat je nog wel zou kunnen proberen is een packetforwarder voor de Lan functie. Maar ik denk dat je anders toch echt naar steam zult moeten upgraden.

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
dat no won zat ik zelf ook al aan te denken, misschien eventjes kijken of daar iets op I-net staat

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Na een tijdje zoeken enz,.. ik kan het nergens meer terugvinden, zou iemand mij misschien iets beter kunnen helpen want lukken doet het niet. Misschien even me vraag verbeteren
Ik wil een server opzetten met half life 1.1.1.0 en op steam overgaan is geen oplossing.
Maar als ik hem opzet ga hij hhem toevoegen aan de won masterserving maar dit wil ik niet.
hoe voorkom je niet.

Verwijderd

Je eigen masterservertje opzetten, en dan je verkeer daar naartoe routen.

Het kan echt hoor.. ik heb zelf nog een jaar lang een masterserver voor Drakan gedraaid, zodat men in-game nog kon browsen. Werd door alle spelers gebruik van gemaakt.

De master server is hoogstwaarsch. niets meer dan een webserver waarop een .txt bestand staat, waarin de servers staan. Die .txt kun je krijgen door op de 'masterserverpoort' een firewall regel te zetten die het verkeer naar die poort logged, en daar vervolgens via een scriptje je servers.txt uit te destilleren.

Of dit voor Half Life precies zo werkt, weet ik niet. Jammer dat de oorspr. master server er niet meer is, dan kun je dat verkeer niet sniffen om te zien wat ie doet..

Verwijderd

Topicstarter
hey,

hoe doe je dat dan precies, of iig hoe pak je dat aan? je moet dan zeker niet het spel zelf ofzo opstarten?>

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
o.a. http://server.counter-strike.net/ bevat nuttig leesvoer met betrekking tot het starten van dedicated servers voor CS.
Als je zelf even zoekt op Google of hier met de GoTsearch zijn er zo meerdere linkjes te vinden naar tutorials en sites waar het stuk voor stuk uitgelegd wordt :)

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Niet crossposten

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
hey,

1e: wat is crossposten?
2e.. oke jik heb nu een dedicated server draaien en geinstalleerd...
ik krijg wel steeds de melding dat ie niet kan worden toegevoegd aan de master server...
maar ik probeerde er eerst zelf van dezelfde comp in te komen...lukte niet
ik kreeg de melding: host_error usermsg: no present on client 66

toen liet ik een vriend connecten.. hij connecte wel maar kreeg toen de melding:
Lan servers are restricted to local clients only

terwijl ik internet heb ingesteld bij die server..
kan iemand mij nogmaals helpen :D??

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 22:31

Spruit_elf

Intentionally left blank

ehm overgaan op steam, zo zwaar is dat echt niet, de hl uit steam is het zelfde, en de rest van steam is gewoon een programma dat op de achtergrond draait

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:44:

Naar cs 1.6 updaten met steam is geen optie want dat kan deze computer niet meer aan.
zo moeilijk is het niet..?? nou de computer denkt er anders over...
Heb je misschien wel een antwoord op die foutmelding?

oops bedoel je soms... dat je ook half life 1.1.1.0 met steam kan draaien of..?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 16:30 ]

Pagina: 1