Toon posts:

[Case] Antec Sonata geleverd zonder sleutel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag kreeg ik via de post de Antec Sonata Lifestyle binnen, die ik via internet besteld heb. Helemaal enthousiast begin ik 'm uit te pakken en wilde 'm graag ff van binnen bekijken. Blijkt dat het deurtje op slot zit en nergens een sleutel te bekennen...

Met een koevoet openbreken vind ik dan ook wel weer een beetje overdreven.
Zijn die sleutels los te verkrijgen, of hoe moet ik dit oplossen?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

wat voor slot is het?
gewone sleutelslotjes (platte sleutel zeg maar, met kartelrandje) kan je vaak open maken met een paperclip of een platte schroevendraaier.

zo'n ronde (powerknop achtige vorm) word een stuk lastiger... uitboren misschien?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Het moet zo'n buisvormig sleuteltje zijn. Sommige van die fietssloten hebben net zoiets.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Zaak bellen waar je hem gekocht hebt en vragen of ze zo'n sleuteltje sturen. Vreemd trouwens dat hij op slot zat, die van mij was gewoon los en incl sleutel.

Canon Digital Ixus V3

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Erm het zijpaneel kan je er als het goed is uithalen, binnenin de kast zat bij mij boekje en sleuteltjes etc vastgeplakt

edit: bedoel je et deurtje of zijpaneel ? anders kan je er natuurlijk niet bij :?

[ Voor 26% gewijzigd door kaspur op 13-11-2004 19:51 ]

ik zag twee beren fout parkeren....

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zou gewoon iemand zoeken met net zo'n sleuteltje (er zijn vast wel meer mensen met een sonata in jou buurt (ik heb er een, waar woon je?)

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:47:
Het moet zo'n buisvormig sleuteltje zijn. Sommige van die fietssloten hebben net zoiets.
die zijn vrij standaard volgens mij, die zitten ook bij HDbrackets en somige flopy opberg doosjes..
(wel ff passen anders)

maar ik zou gewoon mailen/faxen/bellen naar antec, en nieuwe 'eisen' (<-- wel netjes natuurlijk)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het zijpaneel bedoel ik die zit op slot... Kan ik die er gewoon afhalen zonder dat ik dat slot er af hoef te halen?

Lijkt me sterk trouwens...

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
de sleuteltjes zaten bij mij ín de kast, kun je niet gewoon het hendeltje naar voren trekken en het zijpaneel als een deurtje openen (duwen heeft geen zin)

edit: okee, ik denk ik zeg ff dat hij als een deurtje openmoest, aangezien ik hem ook probeerde open te schuiven, wat dus niet werkt :+

[ Voor 96% gewijzigd door Magic op 13-11-2004 20:01 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
Zijpaneel zat dus op slot die kon niet open, het deurtje aan de voorkant zat wel los. Ik heb al die drivecovers er uit gehaald en helemaal onderin, waar plaats is voor die frontfan zat een doosje met schroefjes en een sleuteltje..

Ik heb 'm dus al open. Dank voor de hulp!
Pagina: 1