Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Er zijn verschilelnde andere WTX kasten. De kast die op de bovenstaande foto staat is de Addtronics W8500.
Het nadeel is dat de meeste WTX kasten niet zo populair zijn en ook nog eens moeilijk leverbaar in Nederland. Lian Li heeft daar gelukkig pas wel een kleine verandering in gebracht, maar verder zijn er niet erg veel te krijgen hier in Nederland.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 05:50 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik heb ooit eens met windtunnels een systeem in elkaar getzet, resultaat: een hoop lawaai. Oftewel, een grote plastic buis, met een diameter even breed als mijn videokaart, omde videokaart heen, en dan aan de uiteindes van de buis 2 ventilatoren, intake en outtake. jammer geen picts (meer) van, server is overleden en op mijn pc heb ik ze niet meer staan.
Koelde wel goed, overclocken ging iets lekkerder, maar maakte te veel lawaai.
Maar het moraal van dit verhaal is, maak zelf iets met gescheiden compartimenten
Er zitten twee stille 12mm fans in, 1 achteraan recht voor je CPU koeler en één vooraan in het onderste compartiment om je harde schijven te koelen. De voorkant van de V1000 is geperforeerd zodat een goeie luchtstroom door je systeem blaast. Ook de onderkant van het harde schijven compartiment is geperforeerd. Over stof moet je je ook gen zorgen maken, er zit een makkelijk opschoonbaar stofmatje voor.
Korte review
Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case
Silverstone is trouwens gewoon de eerste die de Terminator van Avance ge-oemd heeft:
"Wir haben es. Das Gehäuse welches wir Mitte April noch als sehr frühes Sample vorliegen hatten, ist nun in Serienreife bei uns eingetroffen. Viele Firmen haben es inzwischen als OEM eingekauft, dabei hat sich Silverstone besonders beeilt und bringt es nun als erster auf den Markt. Nachdem der Prototyp so gut bei uns abgeschnitten hatte, waren wir von Planet 3DNow! und unsere Leserschaft besonders gespannt, wie ein Serienmodell sich nun schlagen wird."
Hier is de test van de proefversie, en hier die van de TJ06.
Leuk plaatje:

[ Voor 32% gewijzigd door Milmoor op 14-11-2004 09:57 ]