Verspringen Beeld

Pagina: 1
Acties:

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 22:45

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een raar probleem met mijn scherm (Iiyama HM903DT A),
Als het scherm uitgelegen heeft, en je steekt het aan, dan is het scherm verplaatst, maar achter paar minuutjes is dat verdwenen, meestal toch !
Maar nu speel ik juist een spel, op een andere resolutie, en kom terug in windows, en zeker 1cm van de rechterkant van mijn scherm is verdwenen achter de rand, dus het scherm is verbreed, maar enkel aan de rechterkant ? :s
Enig id hoe ik dit kan oplossen ?
of word het garantie ??

groetjes

Verwijderd

Dat doet mijn Iiyama ook (HM204DT). Ik heb eens gelezen in nieuwsgroepen dat alle Iiyama's dat doen en het schijnt dus normaal te zijn.

• dupondje

dupondje

Topicstarter
is wel ferm onhandig :s als je dan in windows terugkomt is je scrollbar weg, mag je zitten gissen waar hij precies zit etc :s en dat voor een scherm van 454eur :(

Verwijderd

Ik moet wel zeggen dat hij het bij mij niet zo erg doet dat hele scrollbars verdwijnen. De mijne verschuift soms wel een halve cm maar meer niet. Waarom het gebeurt ben ik ook wel benieuwd naar, het is de enige monitor die ik ooit gehad heb die het verschijnsel heeft.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38

Deathchant

Don't intend. Do!

nou dupondje, ik heb hetzelfde, je moet hem gewoon 3 tot 4 millimeter korter dan het MAX instellen aan alle kanten. Deze uitlijning is idd normaal. Ik stoor me er echt niet aan

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Verwijderd

Ik heb ook een IIyama... Ik heb echter geen problemen met verspringende schermen...

Met mijn vorige monitor had ik het echter wel... Door de refresh rate aan te passen naar 100hz was ik toen van het probleem af...

Just my 2 cents.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38

Deathchant

Don't intend. Do!

die van mij runt ook op 100HZ. Tis alleen dat de monitor (net als de motor van een auto) warm moet lopen de eerste 10 minuten. Vandaar die uitlijning. deze heb ik ook op 100HZ.

En by the way, 1 ding wat mij wel stoort aan deze monitor is dat alles zo verrekte donker is. In Need For Speed Underground 1 en 2 is er geen gamma setting of zoiets. Als een spel geen gamma setting heeft, ben ik gedoemd om met een donker beeld te spelen (ook doom3, maar daar heb ik in de config kunnen rommelen).

Bij medal of honor pacific assault had ik dat eerst ook.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• dupondje

dupondje

Topicstarter
Mijn scherm zou normaal 100HZ moeten aankunnen op 1600x1200 :(
HM903DT A
Maar als ik op 100hz zet krijg ik in het midden hele wazige streep, kan wel tekst enzo nog lezen, maar het midden is echt wazig :(
Pagina: 1