Toon posts:

[XP] Toetsenbord fout geinstaleerd op laptop*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op mijn laptop (ibm thinkpad r31) windows opnieuw geinstaleerd, en daarbij niet gebruik gemaakt van de "ibm windows" maar gewoon de normale versie die je in de winkel kan kopen. nu heb ik het volgende probleem met m'n toetsenbord. windows herkent het namelijk als een standaard 102 toetsen-toetsenbord. terwijl er een heel ander toetsenbord in m'n laptop zit. hoe kan ik dit veranderen?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Werkt het niet dan?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
landinstelling dus, in control panel kan je je keyboard op de juiste taal zetten

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
jawel het werkt wel, dat is het probleem niet. alleen als ik bijvoorbeeld op m'n toetsenbord de knop links naast "enter" waar op mijn laptop < en > staan indruk dan krijg ik dus | en \ want die zitten daar op een normaal toetsenbord.

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:26:
landinstelling dus, in control panel kan je je keyboard op de juiste taal zetten
Ja idd je had gelijk, ik heb even met de landinstelligingen liggen kloten. en nu is het idd goed. ik ben gewent om bij een normale pc gewoon verenigde staten indeling te kiezen, maar voor deze laptop moest ik blijkbaar gewoon nederlandse instellingen hebben. i.i.g. bedankt hier kan een slot op