Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Afbeeldingen in posts worden als url weegegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik hoop dat ik geen spuit 11 ben :)

Oscar Mopperkont in "Donner wil toegeven aan Mohammed B."

Hier staat een gif in de startpost. Ik zie die gif als url (dus tekst). Kan er wel rmb > view image op doen om de afbeelding te zien. Als ik zelf een post maak met [norml]Afbeeldingslocatie: http://adres.naar/plaatje[/] krijg ik precies hetzelfde.

Ik zie hier niets over staan in Forumonderhoud vrijdag 12 november of door simpelweg op de tekst (ctrl+f) 'afbeelding' of 'plaatje' in de BUG topiclist te zoeken.

Browser: FireFox 1.0.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het plaatje kan niet worden weergegeven, dus zet FF er de alt-tekst neer, en toevallig is dat hier de URL van het plaatje :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als het plaatje niet weegegeven kan worden, waarom krijg ik 'm dan wel te zien als ik er rmb > view image op doe :?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

crisp

Devver

Pixelated

Geen bug; het plaatje kan niet meer gevonden worden en dus geeft de browser de alt-tekst weer, wat in het geval van door gebruikers geposte plaatjes de oorspronkelijke url is :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

crisp

Devver

Pixelated

Mike Jarod schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:02:
Als het plaatje niet weegegeven kan worden, waarom krijg ik 'm dan wel te zien als ik er rmb > view image op doe :?
Dan heeft je browser ws een timeout gekregen bij het opvragen ervan. F5 lost dan ook het probleem op (ws trage host oid).

Nogmaals: Not a Bug :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.