Toon posts:

iPod Flash

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam op Mac OS X.nl het volgende nieuwsfeitje tegen
Het is komkommertijd. Weinig nieuws over Apple. Daarom heb ik besloten toch even te melden dat er op verschillende sites geruchten gaan over iPods met flashkaarten (in plaats van de mini-harddisks). Deze bronnen zijn over het algemeen redelijk betrouwbaar en melden dat de 'flash-iPods' in december in productie zullen gaan, en hun debuut begin 2005 maken.

Er zullen in eerste instantie zo'n 2 miljoen van worden geproduceerd. De 'flash-iPod' zal een interface en controls hebben die gelijk zullen zijn aan de huidige click-wheel iPod en iPod Mini. Er wordt verwacht dat deze iPod een opslagcapaciteit zal krijgen die ligt tussen de 256 MB en 1 GB. De prijs is volgens AppleInsider hoogstwaarschijnlijk onder de $200.
Lijkt me goed nieuws voor mensen die liever niet al te veel willen betalen voor een HD-based Mp3 speler. Voor Apple valt hier ook nog veel winst te halen. Misschien wordt hij iets kleiner dan de Mini, of maken ze gewoon de mini met een flashstick omdat ze bij een handzaam formaat willen blijven.

Ik ben erg benieuwd in welke vorm deze iPod uiteindelijk op de markt zal komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Wat is het doel van dit topic :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:38:
Ik kwam op Mac OS X.nl het volgende nieuwsfeitje tegen

[...]

Lijkt me goed nieuws voor mensen die liever niet al te veel willen betalen voor een HD-based Mp3 speler.
Het is toch geen hd-based speler? Verder niet echt toegestaan, zie faq (roddeltopics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Webwereld maakt nu ook melding van een flash based speler van Apple. Apple wilt blijkbaar ook die markt domineren ;) Ze zouden eind januari beschikbaar moeten zijn.
Eind januari eerste iPods met flashgeheugen

Maandag, 15 november 2004 - Apple start begin volgende maand met de productie van de iPod-muziekspeler met flashgeheugen. De apparaten zijn vanaf eind januari te koop.
Door Edwin FeldmannEmail de auteur

Eind januari of begin februari zullen vervolgens de eerste twee miljoen flash-iPods worden verscheept. Dit heeft de Amerikaanse website AppleInsider vernomen uit betrouwbare bronnen.

De muziekspeler zal vooral van binnen anders zijn dan de huidige iPod. Van buiten blijft het apparaat grotendeels ongewijzigd. De geheugencapaciteit van de iPods zal variëren van 256 MB tot 1 gigabyte.

De iPod is nu verkrijgbaar met harde schijven van 4, 20 en 40 GB. Onlangs werd er een iPod Photo uitgebracht in een 40 GB- en 60 GB-uitvoering.

De iPod met 4 GB geheugen kost in de Verenigde Staten 249 dollar. De iPod met flashgeheugen wordt naar verwachting voor minder dan 200 dollar in de Verenigde Staten verkocht.
http://www.webwereld.nl/nieuws/20017.phtml

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Nou, dit wordt dus een roddeltopic - en ik zie daar niet zo'n nut voor.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.