[windows messenger] contactpersoon dubbel in lijst

Pagina: 1
Acties:

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Het viel tijdje geleden op dat in me lijst van windows mesenger 2 keer de zelfde naam voorkwam. Eerst dacht ik dat het niks bijzonders was maar toen ik het vaker zag opduiken ben ik er eens op gaan letten. Bleek dus dat het steeds dezelfde persoon was die de naam van iemand anders uit mijn lijst had. Het was ook niet constant de zelfde naam maar die wisselde wel eens. Ook had ie zo nu en dan z'n eigen naam.

De persoon in kwestie zegt van niks te weten en ik zie hem er ook niet voor aan dat ie me hacked ofzo. Ik heb me pc dus maar gescand op spyware en virussen maar die konden niet worden gevonden. Heb gister windows helemaal opnieuw geinstaleerd maar ook nu duikt het weer op. Ik draai Windows xp + sp2 en windows messenger 4.7.3000

Iemand een idee wat dit is?
een bug in windows messenger mischien :?

thx :)

oh vergeten er bij te zetten dat mijn naam soms ook veranderd naar naam van de die persoon die de naam van iemand uit mijn lijst heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Toet3r op 13-11-2004 18:06 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Op een andere versie van Messenger ook? bijvoorbeeld http://webmessenger.msn.com of MSN6 ook dit probleem?

Is deze naam dan op het zelfde e-mailadres of is er gewoon misschien een na-aper actief :?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tot voor kort gebruikte ik msn 6 en daar heb ik het nooit gezien.
Nee naam is niet op het zelfde emailadres want je kan niet 2x het zelfde emailadres aan je lijst toevoegen. Als ie me na aapt hoe weet hij dan wie er in me lijst staan? normaal kan hij dat niet weten.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker