Toon posts:

[NFSU2] Auto overschreven!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg een melding dat er nieuwe auto's beschikbaar waren in de Car Lot, daar ben ik dus heen gereden en koos een nieuwe auto uit. Ik wist dus niet dat wanneer je deze ruilt voor een andere auto, je meteen alle Performance en Visual upgrades kwijt bent!

Nu heb ik dus geen geld en geen auto waarmee ik geld kan verdienen want bij iedere race die ik wil doen is het dus onmogelijk om nog te winnen. Iemand een idee van hoe ik dit kan oplossen? Het spel is nog veel te nieuw dus ik neem niet aan dat er al een savegame editor voor is.

Help? Ik moet er niet aan denken om weer helemaal opnieuw te beginnen! :?

Verwijderd

ja is echt fucked ik had een bak gekocht helemaal geupgrade en toen wou ik em weer weg hebben maar je kan helemaal niets verkopen ofzo

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:37
nee je kan idd niks verkopen (dat is ook de reden dat je je eerste auto goed moet kiezen)

maar je kan je oude auto in de garage terug vinden (paarse stipje) en dan change car.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat gaat niet meer, want ik heb die dus omgeruild voor een stock auto, in Slot 1 van mijn garage. Opnieuw kopen heb ik ook al geprobeerd, maar dan kan ik alleen de Stock-versie van m'n oude bak kopen.

Echt zwaar %^&%&$%^$%!!! Een waarschuwing was fijn geweest, zo van "Let op dit werkt niet zoals in Deel 1 waar je upgrades meeverhuizen naar de auto waar je hem voor inruilt."

Was misschien handig geweest...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan dit niet in het grote topic? :) Je bent niet de eerste die dit ontdekt

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry heb ik niet gezien. Had al een Search gedaan voordat ik het bericht plaatste, maar dat heb ik dan op over t hoofd gezien.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Dit soort vraagjes zijn niet topicwaardig en kunnen best in het grote topic. Dit is dan ook al meerdere malen voorbij gekomen. Als je met de search niets kunt vinden kijk je in het desbetreffende grote topic en zoek je binnen dat topic naar diverse key words. Als je dan nog niks vind kun je eventueel een eigen topic openen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.