[NEC 21i] Datakabel maar geen software/driver

Pagina: 1
Acties:

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Een goedendag,

ik kom zojuist terug van de HCC en heb daar een datakabel gekocht voor m'n NEC 21i. leuk zou je denken... Nou nee :D Hier is 't probleem...

Ten eerste sluit ik die kabel aan op m'n pc; vervolgens geeft die een foutmelding van; "de software voor USB-serial controller kon niet gevonden worden" of iets dergelijks. Nu heb 'k me vervolgens rotgezocht op google en hier om maar iets te vinden; maar 90% van de tijd kom ik of op duitse sites aan met sim-unlock pakketjes of op de site van NEC (DVD branders enzo)

Nu ben ik dus naar het volgende op zoek;
- Drivers voor 't hele geval.
- Software om dus ringtones/wallpapers mee te vervangen.

ook had 'k al hier op GoT ergens een link naar i-phonie.de gevonden ofzo; maar die site is down. Misschien heeft iemand die software nog voor mij?

Wie o wie kan me helpe? :D

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
effe naar die mensjes waar 'k hem heb gekocht 'n mailtje gestuurd;

reply:

Bedankt voor uw email,
Het is inderdaad erg moeilijk om NEC software te vinden, onderstaand ziet u een link en de uitleg om software te downloaden via een franse site.

Software voor uw NEC toestel kunt u gratis downloaden bij NEC, onderstaand geven wij u de instructies:

http://www.nec.fr

Klik links in het scherm op 'Telephones Mobiles"
Klik op het woord NEXT
Klik links in het scherm op "INSCRIVEZ-VOUS ! "
Vink een van de velden aan Mr./Mme/Mlle
Nom=voornaam, prenom=achternaam, pseudo=wachtwoord, geboortedatum. Email adres, het laatste veld hoeft niet ingevuld te worden.
Klik onderaan op het woord "VALIDER"
In het rode vakje ziet u tekens, type deze in het veld in.
U ontvangt een email met uw inlog gegevens.
Met deze gegevens kunt u de software en eventuele de USB driver eenvoudig downloaden

Met vriendelijke groet,

Problem solved...

thanx for nothing :P (jj) gooi hier maar 'n mooi metalen hangertje op... zo'n p.1.m.p. hangslot ofzo :x