dit is al de 2e keer dat een update van firefox van mij misgaat...
Wie kan mij helpen?
Ik heb gisteren de overstap gewaagt van firefox v0.8 naar v1.0 (final).
echter... nu functioneerd firefox helemaal nietmeer
De gui word wel geladen, echter kan ik er niets mee.

het is soms ook nodig om firefox 2x op te starten; de 1e keer verschijnt hij heel even in taakbeheer (icm een zandloper) om daarna weer direct af te sluiten.
Zoals je in het schreenshot kan zien; de gui word geladen, samen met de text van de homepage, alleen functioneren de knoppen niet. Ook worden er geer plaatjes en/of icoontjes geladen.
Bookmarks kan ik aanklikken, echter gebeurt er gewoon niets (zelfs geen zandlopertje die verschijnt). Het intypen van een adres en op enter of de 'go' knop drukken werkt ook niet.
en als ik naar options ga krijg ik WEL een zandloper alleen loopt FF dan direct vast (moet afsluiten mbv taakmanager).
wat ik al gedaan heb:
eerst dus v1.0 direct over v0.8 geinstalleerd
vervolgens beide versies (via software) gedeinstaleerd
v1.0 geinstaleerd
probleem blijft
v1.0 gedeinstalleerd (via software), directory verwijderd, bijna alle reg keys met firefox daarin verwijderd.
v1.0 opnieuw gedownload
geinstalleerd (standaard instalatie)
probleem blijft
heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
ik draai Win xp pro nl (legale versie)
volledig gepatched
administrator account
op een amd xp 2700+ @ standaard snelheid, 1gb geheugen, rest volgens mij niet van belang.
offtopic:
ik heb deze vraag expres niet in het [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V[/rml] topic geplaatst omdat me dat een topic lijkt om ervaringen te delen, niet om problemen op te (laten) lossen
ik heb deze vraag expres niet in het [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V[/rml] topic geplaatst omdat me dat een topic lijkt om ervaringen te delen, niet om problemen op te (laten) lossen
edit:
owja, misschien het vermelden waard, ik had ook de tabbrowser extension geinstalleerd staan. de versie die ik had was niet compatible met de huidige. deze heeft hij tijdens de 1e instalatie geupdate.
en, dat zie ik nu pas, weet er iemand een betere titel voor het topic
[ Voor 8% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 13-11-2004 15:25 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.