Toon posts:

Logitech Z640 kraakt?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi! ik heb een Logitech Z640 surround set, voor bij de PC. nu is het zo dat hij sinds gisteren middag ineens erg veel kraakt, wat erg irritant is zou iemand mij kunnen vertellen waar het aan kan liggen?
b.v.d,

mvg Sebastiaan

Verwijderd

Als hij voorheen niet kraakte, lijkt hij kapot te zijn! Volgensmij levert Logitech zeer goede service. Het is de moeite waard om ze eens op te bellen, als je nog garantie hebt, sturen ze je waarschijnlijk gewoon een nieuwe op. (dan moet je wel de pod van de oude set inleveren)

Kijk eens hier: Logitech's Techsupport telefoonnummer: 010-243 88 98

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 14:20
Heb ik ook, maar enkel als ik het volume verander.
Dus ik denk dat ook bij jou de potmeters voor de volume regeling vuil zijn. Center openschroeven en wat contact spray op potmeter spuiten heeft het probleem opgelost bij mij :)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Niet toevallig een kabel halflos getrokken?

Het zou handig zijn als je kunt aangeven wat je zelf al hebt gedaan. Uitsluiten van de osftware bijvoorbeeld als probleemveroorzaker. Hardwareconflicten, plaatsing van de speakers enz. ;)

Verwijderd

Topicstarter
het is nu nog mooier geworden! ik heb bijn geen bas meer :@ ik snap er helemaal nix meer van :(

mvg

Verwijderd

Topicstarter
oo ik geef een klap op de bovenkant van de sub en er is weer bas zie ik net :S, maarja, na ene paar seconden valt de bas weer weg :S erg raar zeg allemaal... en hoe krijg ik die center open dan? zitten geen schroeven op :S

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 18:28 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47
Waarom zou je niet geowon garantie ijsen, zodra je het open maakt lijkt me dat je dan garantie kwijt bent :?

Verwijderd

dat zeg ik...

Logitech's Techsupport telefoonnummer: 010-243 88 98 (nog steeds :P)

Verwijderd

Topicstarter
ja kijk, ik kan wel garantie bellen... maar ik heb geen aankoopbon ofzo. dat ie is opengemaakt is niet te zien.
wil hem graag zelf maken!

mvg

Verwijderd

als het goed is heb je geen bon nodig.
Staad asl het goed is onder op je sub d8 ik een seriecode.
Daarmee kunnen ze chekken of je nog in de garantie zit.
Niet aan ku**en gewoon garantie claimen als je het nog kan krijgen.
Pagina: 1