Oke, sinds 2 weken een nieuwe computer, maar hij is erg onstabiel. In games blijft hij vaak hangen na 10-20 min, beeld staat vast, geluid staat vast, resetten is de enige oplossing. Vaak start hij dan niet meer op, blijft hangen in de schrijfcontrole of als windows net opstart. Als ik hem dan uitzet, uurtje wacht en weer inschakel, zijn de problemen verholpen en kan ik weer fantsoenlijk in Windows.
Ik heb al een aantal dingen geprobeert:
Nieuwe drivers erop gezet van de Ati website, waarna hij weer een paar dagen goed werkte, maar daarna begonnen de problemen weer.
Nieuwe drivers erafgehaald, standaart Windows drivers gebruikt, ging weer heel even goed, maar daarna weer dezelfde problemen.
Ook heb ik Windows XP opnieuw geinstalleerd, niets geholpen.
Verder goed de FAQ doorgelezen, werd er niet veel wijzer op, ook de search gebruikt, niet veel gevonden.
De rest van mijn systeem ziet er alsvolgt uit:
Gigabyte MB 8S648FX RZ Intel, Pentium 4 3,2 GHz FSB800 1Mb, 2x 512 MB DDRAM PC3200 400 MHz, Windows XP SP2 en dus de VGA ATI Radeon 9800 Pro 128 MB.
Hoe los ik dit op? Moet ik misschien andere drivers gebruiken? Zo ja, welke? Of heeft het misschien met iets anders dan mijn videokaart te maken?
Ik heb al een aantal dingen geprobeert:
Nieuwe drivers erop gezet van de Ati website, waarna hij weer een paar dagen goed werkte, maar daarna begonnen de problemen weer.
Nieuwe drivers erafgehaald, standaart Windows drivers gebruikt, ging weer heel even goed, maar daarna weer dezelfde problemen.
Ook heb ik Windows XP opnieuw geinstalleerd, niets geholpen.
Verder goed de FAQ doorgelezen, werd er niet veel wijzer op, ook de search gebruikt, niet veel gevonden.
De rest van mijn systeem ziet er alsvolgt uit:
Gigabyte MB 8S648FX RZ Intel, Pentium 4 3,2 GHz FSB800 1Mb, 2x 512 MB DDRAM PC3200 400 MHz, Windows XP SP2 en dus de VGA ATI Radeon 9800 Pro 128 MB.
Hoe los ik dit op? Moet ik misschien andere drivers gebruiken? Zo ja, welke? Of heeft het misschien met iets anders dan mijn videokaart te maken?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 14:56 ]