Toon posts:

Thats Write kut CD's???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik brand nu al tijden met thats write cd's en nu las ik laatst dat die schijfjes na een jaartje er gewoon mee ophouden?

Klopt dit???

Dan koop ik dus geen thats wrtite meer....

Welke goedkope cdr moet ik dan hebben die ook op 12x kan??

Is dat platinum wat?? Mooi goedkoop bij Intercom mailorder

Verwijderd

Ik gebruik allerlei soorten cd's, ook That's, en heb nog nooit problemen ondervonden. Wel bewaar ik gebrande cds in jewelcases, misschien dat dat scheelt.

Verwijderd

That's write cd's zijn helemaal niet kut...

Van die noname dingen, die zijn kut... That's write cd's zijn nog een stapje erger..

:r

Verwijderd

Nix mis met die That's write's volgens mij.

Ik hoor hier altijd van die verhalen dat ze na een jaar niet meer leesbaar zijn, maar ik heb er hier een paar van 1,5 jaar oud liggen (zowel audio als data) en die doen het nog uitstekend. Zolang je ze maar goed bewaart, dus in jewelcase op een droge plek op kamertemp.

Regelmatig draai ik die dingen ook op feesten als DJ (min of meer), daar komt er regelmatig bier e.d. overheen en flikkeren ze vaak op de grond, maar geen enkel probleem hoor...

Verwijderd

Ik sluit me volledig aan mij ZarroX. That's Write gaan lang mee, mits je ze goed bewaart in het jewelcase.

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 17:49 schreef RobiNET Online het volgende:
Ik sluit me volledig aan mij ZarroX. That's Write gaan lang mee, mits je ze goed bewaart in het jewelcase.
helemaal mee eens , ik gebruik bijna altijd that's. Ik brand ook wel eens audio ceedees voor een bar hier in de flat, en daar word er wel eens vergeten hem terug in het hoesje te leggen >> dan had je wel errug snel krassen. ik weet niet of je met ceedees van een errug hoge kwaliteit hier minder last van hebt. Verder heb ik nooit klachten hiermee gehad, of er ook maar een verneukt.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:21

Exirion

Gadgetfetisjist

M'n vriendin had een keer van die dingen gekocht om muziek op te zetten. Ik heb geprobeerd er audio CD's van te bakken, maar die krengen willen geen audio op 4-speed branden. Voor het geld vind ik het dus kl*te CD's. Kun je beter iets meer geld uitgeven voor goeie CD's.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

That's Write :o

Verwijderd

Gewelding ik heb een Thats Write spindel van 50 stuks en de meeste cdrom zijn niet meer leesbaar als de leeskop in de buurt van de buitenste rand komt. Als goed de reflectielaag bekijk aan de rand dan zie je dat het niet meer egaal reflecteert.

Wat een klote shit cd's zijn thats write zeg!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Op dinsdag 02 januari 2001 13:11 schreef Snap het volgende:
Ik brand nu al tijden met thats write cd's en nu las ik laatst dat die schijfjes na een jaartje er gewoon mee ophouden?

Klopt dit???

120 parrots, bij www.forcys.nl, voor €69, met jewelcase!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 13:22
Op maandag 21 januari 2002 16:23 schreef Angel het volgende:
Gewelding ik heb een Thats Write spindel van 50 stuks en de meeste cdrom zijn niet meer leesbaar als de leeskop in de buurt van de buitenste rand komt. Als goed de reflectielaag bekijk aan de rand dan zie je dat het niet meer egaal reflecteert.

Wat een klote shit cd's zijn thats write zeg!
Ben ik het helemaal mee eens, kwam er laatst een tegen van een jaartje oud, reflectielaag was er helemaal aan het afbladeren

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Het is zeker wel zo dat bepaalde cd's minder lang meegaan.
Ik heb cd'tjes met Backuppies liggen van 2 a 3 jaar geleden en die zijn nauwlijks meer in te lezen. :'(

Maar dat verschilt echt heel sterk qua merk Cd.

Helaas kom je er meestal pas achter als het te laat is. :(

That's Write heb ik nog nooit gebruikt.
Ik gebruik altijd een A-Merk zoals Imation en TDK.
Of het uitmaakt weet ik niet maar vooralsnog doen die het na 1,5 jaar nog.

/me maakt dus al een tijdje een dubbele backup op 2 verschillende merken cd's en dat helpt. :)

Verwijderd

Is het niet algemeen bekend dat de goedkopere Cd's naar een jaar niet meer werken ;)

Noemen ze dit nu oud nieuws :?

Gebruik zelf Philips en/of TDK, no probs at all.

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-03 15:17

Papillon

Spring 's in the Air...

Me ondertussen oude plextor (412Ci) lustte That's write niet (die blauwe)...

Sindsdien heb ik die dingen dan ook niet meer aangeraakt.

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

Verwijderd

Met That's Write cd's heb ik geen ervaring, maar wel met MMore cd's. En die vind ik super kut! En ik geloof dat ze uit dezelfde fabriek komen, maar dat weet ik niet zeker.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op dinsdag 02 januari 2001 13:11 schreef Snap het volgende:

Klopt dit???

Mijn ervaring is dat de helft binnen een maand al ernstig gewond is (sommige stukken copied ie wel ERRUG langzaam).
Ik koop NOOIT no-name en NOOIT That's write.
Ik kan nu op m'n werk goedkoop Acer en Nashua kopen, daarvoor kocht ik meestal Arita, Fujitsu, TDK, Sony, Philips, PDM, Lifetec (net wat 't goedkoopst was, en als Sony net een dubbeltje duurder was dan bvb Lifetec of PDM kocht ik Sony)

Specs

Verwijderd

voor audio cdtjes kan je beter wat duurdere nemen en voor data doen bij mij de cheapos het goed

bij audio gaan die cheapcd's bij mij vaak hakkelen enz

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:30 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat de helft binnen een maand al ernstig gewond is (sommige stukken copied ie wel ERRUG langzaam).
Ik koop NOOIT no-name en NOOIT That's write.
Ik kan nu op m'n werk goedkoop Acer en Nashua kopen, daarvoor kocht ik meestal Arita, Fujitsu, TDK, Sony, Philips, PDM, Lifetec (net wat 't goedkoopst was, en als Sony net een dubbeltje duurder was dan bvb Lifetec of PDM kocht ik Sony)
Zijn Lifetec goede cdr's?
Die zijn te koop bij de Aldi.

Verwijderd

Platinum cdr doen het in het verleden bij mij uitstekend. Maar ja ik had op de hcc beurs 2x That's Write spindels van 50 stuks gehaald. En nu merk ik dat zodra ik iets gefikt heb met nero en meteen het writen laat verifieren dat er altijd de laatste stuk niet door het testen komt. Het gaat fout bij de rand van die cdr. Je kan het ook zien als je het reflectielaag aan de rand bekijk. Het is nl niet egaal vlak.

Dus ik denk dat ik al mijn gelukte cdr's op nieuw moeten backupen voor het geval dat ze in het toekomst gaan falen. :(

Voor mij nooit meer Thats Write CDR's

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:28
Bij de blokker zijn de BASF 1-12x 80 minuten cd's in de aanbieding. Die gebruik ik, nooit problemen mee.

Verwijderd

1.Basf Emtec kwam in een test van de Consumentenbond slecht uit de bus.
2.Bij testen van Thats Write (PC Active) kwam het buitenste gebied van de CD, bij de rand dus slecht uit de bus.
3. Dat de reflectielaag aan de buitenrand van de CD niet egaal lijkt, komt door de lichtinval door de zijkant van de CD, is nl. niet glad.
4.De eerste doos Lifetec die ik gebruikte gaf no problem at all en van de tweede doos mislukte (write error) 70%.
5.Het verschil in prijs tussen een Thats Write (f 1,80) en
bijvoorbeeld Memorex, Kodak, Sony, TDK (zeer goed allemaal)
(f 2.00) is maar miniem.
Pagina: 1