Toon posts:

[Asus FX 5700/9570 TD]

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een aantal weken een nieuwe machine. Hierbij de specificaties:

Pentium 4 op 3,0 GHz
Asus P4P800SE
1024 MB DDR-geheugen (in Dual Channel, 2 x 512 MB, ValueRam)
Maxtor 160 GB harde schijf
NEC-3500A
Geforce FX 5700/9570 TD van Asus

Op dit ogenblik heb ik de videodrivers uit oktober 2003 geïnstalleerd. Dit omdat de recente videodrivers van NVidia niet goed werkten. Dit merkte ik aan:
- Instabiel systeem
- In Fifa 2005 was de bal niet zichtbaar (alleen de schaduw)
Om dit weer goed te krijgen heb ik dus de driver uit oktober 2003 geïnstalleerd, en het werkt verder prima.

Nu heb ik echter NFS Underground 2, en dat spel ziet er niet uit. Het is net of het spel volloopt met allerlei lichten en dergelijke. Als er een auto langs me rijdt dan blijf ik het spoor van de lichten zien, net zolang totdat mijn hele scherm een grote autolamp is.

Ik heb reeds gezocht op Tweakers.net, maar nog niks gevonden. Ik heb verschillende drivers geinstalleerd, waaronder ook de Asus drivers. Deze zijn echter niet digitaal ondertekend. Als ik ze toch installeer, dan heb ik weer de problemen met Fifa.

Any suggestions???

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde kaart op dit moment en ik heb helemaal geen problemen ondervonden. Misschien heeft iets te maken met dat gedoe wat je bij gta3 ook hebt dat je een speciale windows fix nodig hebt zodat bijvoorbeeld de tekst niet in blokken verschijnt etc. Bij mij doet NFSU2 het goed en bij fifa2005 zie ik de bal wel gewoon ik zou je zo niet verder kunnen helpen maar ik heb momenteel forceware versie 71.89. Misschien heb je niet de nieuwste directx? Verder kan ik je niet echt helpen omdat ik er niet zoveel verstand van heb ik heb die forceware wel gewoon van nvidia.com gedownload.

Geplaatst op zaterdag 13 november 2004 12:14 (dat zag ik effe niet maar toch moet een beetje actief zijn he :9 )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 16:00 ]

Verwijderd

Slotje lijkt me wel handig...
Hoe komt het toch dat jullie op zulke oude topics reageren? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 16:06 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probleem zal inmiddels wel opgelost zijn ja :P

Dit topic is gesloten.