Mijn WLAN ziet mij LAN netwerkschijven niet en andersom. Mijn werkgroep enz staat wel goed want als ik dezelfde laptop wired aansluit werkt alles wel. Maar wireless krijg ik een melding van onvoldoende rechten oid. Wat zou dat nou kunnen zijn. Ik heb wel gezocht op het forum maar helaas niets kunnen vinden. Ik heb een Linksys WRT54GS wireless router met Satori 4.0 firmware. Beide pc's draaien op WinXP prof. Met de laptop kan ik wel wireless internetten enz.
" onvoldoende rechten oid. "
Zou je wellicht iets specifieker kunnen zijn? Ook je instellingen! Dus, gastacount? of hebben de acounts op beide pcs dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord? etc.
Zou je wellicht iets specifieker kunnen zijn? Ook je instellingen! Dus, gastacount? of hebben de acounts op beide pcs dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord? etc.
Beide account hebben hetzelfde wachtwoord en zelfde login naam. Maar volgens mij kan het daar toch niet mee te maken hebben want wired lukt het wel. Zonder dat ik eerst afsluit. Gewoon UTP erin en werken.
Arghhh ik heb het al. Ik weet niet waarom dit wel werkt want ik snap de funktie niet maar ik heb in de router: loopback op disabled gezet. En nu werkt het. Wat doet dat loopback? Het zegt mij niets.
Arghhh ik heb het al. Ik weet niet waarom dit wel werkt want ik snap de funktie niet maar ik heb in de router: loopback op disabled gezet. En nu werkt het. Wat doet dat loopback? Het zegt mij niets.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 14:15 ]
Het is niet de bedoeling je hele levensverhaal in je titel op te nemen, gewoon een probleemomschrijving is zat.
Tijd voor een nieuwe sig..
Als ik me niet vergis heeft die router een optie om je WLAN buiten de firewall te plaatsen, misschien moet je daar eens naar kijken. Kun je eens proberen of je vanaf de WLAN de computers binnen de lan kunt pingen?