[XP] 2 Mappen $ntservicepackuninstall$ op 2 comps hetzelfde?

Pagina: 1
Acties:

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Topicstarter
Hoi,

ik weet het een beetje een lijpe titel...
anyway ik ben nu al 2 dagen aan het kloten met het uninstallen van servicepack 2 op een computer

in de windows dir staat dus die map $ntservicepackuninstall$ om het servicepack te uninstallen

nu heb ik dus van alles fout gedaan
en de computer die 'kapot' is (waarvan ik die servicepack wil uninstallen) daarvan is die map $ntservicepackuninstall$ verwijderd.... :(

is het mogelijk om de map $ntservicepackuninstall$ van een andere computer met xp sp 2 te kopieren en uit te voeren op de 'kapotte' pc?

ik heb iig de afgelopen 2 dagen het web heel wat afgespeurd, maar ik heb er niks over gevonden :(

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Over je vraag: geen idee. Mijn vraag: waarom SP2 eraf?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
omdat na install sp2 krijg ik een bsod met foutmelding c0000135 dattie winsrv niet kan vinden (die foutmelding is trouwens wel veel over te vinden)

oplossing is simpel: in de recoveryconsole ff spuninst.txt batchen alleen die hele $ntservicepackuninstall$ map die is gewoon WEG :(

wat ik dus wil proberen (maar wilde het eerst vragen voor ik het ging proberen)
de map $ntservicepackuninstall$ van een andere windows xp computer met sp 2 kopieren naar de 'kapotte' computer
en dan vanuit de recovery console spuninst.txt batchen zodat de 'kapotte' computer weer 100% wordt teruggezet naar sp1...

ik weet echter niet of dit gaat werken :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt op dit moment geen werkende installatie - wat houd je dan tegen om het gewoon maar te proberen? :)

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 10:58:
Je hebt op dit moment geen werkende installatie - wat houd je dan tegen om het gewoon maar te proberen? :)
heb het nu geprobeerd en het werkt niet :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat gebeurt er dan op het moment dat je in de recovery console die batchfile uitvoert? :)
Pagina: 1