Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verloopstukje Siemens stekker oud --> nieuw formaat

Pagina: 1
Acties:

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Topicstarter
Ik heb een handsfreeset (oordopje) en datakabel nog voor de oude Siemens M35 en C45 serie. Deze heeft een ongeveer 3 mm dikke plug die je onderin de telefoon steekt net als de oplader.

Nu heb ik een nieuwe telefoon, de A52, maar het plugje dat in de telefoon gaat is een stuk smaller geworden en mijn oude datakabel en handfreeset passen er dus niet op.

1) Weet iemand of ze ergens verloopstukjes daarvoor verkopen zodat ik mijn oude spullen kan blijven gebruiken of zit er niets anders op dan nieuwe te kopen?
2) Zijn ook de contactpunten dezelfde funcionaliteit blijven behouden en kan dit dus werken met een verloopstekker?

Alvast bedankt!

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Topicstarter
Eh,..... iemand :?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als ze er al zouden zijn, zijn ze vast duurder dan een nieuwe headset + datakabel :)

En als je het over een handsfreeset in de auto hebt lijkt me dat het zoiezo niet gaat werken ivm verschillende afmetingen.

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
koop een nieuwe voor een paar euro.
is makkelijker als een verloopstukje te verzinnen, scheelt ook in de grootte van de aansluiting, en het is belachelijk om zoveel moeite voor een verloopstukje te doen als je voor een paar euro een nieuwe hebt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik denk dat 't niet compatibel is. Als ik even naar m'n oude en nieuwe oplader kijk zie ik bijvoorbeeld dat de hoeveelheid pinnetjes niet hetzelfde is (nieuw heeft er een extra) en de hoeveelheid contactjes die voor het opladen gebruikt worden is anders (2 vs. 3). Ik denk dus dat de reden voor deze verandering niet zozeer is geweest dat ze een dunnere connector wilden maar dat ze een ander, (aannemelijk) beter aansluitschema wilden gebruiken. De oude connector bestaat immers al een tijdje. Er zijn nu nieuwe mogelijkheden en daar was wellicht een verbeterde connector voor nodig.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.