Toon posts:

DVD recorder met versteker?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een DVD recorder waar ik rechtstreeks 2 boxen op aan kan sluiten. Dus geen aparte versterker met 5 of meer boxen. Weet iemand toevallig een model?

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Philips niet, JVC niet, Sony niet, Daewoo niet, Sharp niet, Panasonic niet, Pioneer niet, Yamaha niet.

Denk dat het moeilijk word.

Misschien dat er een of ander vogeltjesmerk is die er eentje heeft, maar dat word ook zoeken denk ik.

Canon Digital Ixus V3

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30
RawPeanut schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:02:
Philips niet, JVC niet, Sony niet, Daewoo niet, Sharp niet, Panasonic niet, Pioneer niet, Yamaha niet.
Philips *wel*: zoek op de philips-site maar naar de LX7500R/01. Da's een DVD+RW Home Theatre systeem waar je mee op DVD kan opnemen en waar je 5 luidsprekers + subwoofer op aan kan sluiten. Het enige is dat je de luidsprekers er bij koopt.

Van de andere genoemde merken weet ik niet of ze zo iets verkopen.

Verwijderd

Topicstarter
M_v_A schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:11:
[...]

Philips *wel*: zoek op de philips-site maar naar de LX7500R/01. Da's een DVD+RW Home Theatre systeem waar je mee op DVD kan opnemen en waar je 5 luidsprekers + subwoofer op aan kan sluiten. Het enige is dat je de luidsprekers er bij koopt.

Van de andere genoemde merken weet ik niet of ze zo iets verkopen.
Bedankt maar volgens mij zit er bij de LX7500R/01 gewoon een losse ontvangen/versterker zoals op dat plaatje te zien is.

Ik raak al die boxen nooit kwijt in mijn kamer :|

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 11:34 ]

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53
In verschillende reclamefolders staan sinds kort regelmatig home-cinema sets met dvdrecorder.
JVC
Philips
Pioneer, de onderste.
edit:
Hier zelfs 53 stuks

[ Voor 21% gewijzigd door grolo2010 op 14-11-2004 11:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil juist niet zo'n set hebben vanwege al die boxen. Het liefst een dvd-recorder met daarop aangesloten 2 boxen.

Kun je als je een cd-rom afspeelt met mp3 op een dvd-recorder het geluid daarvan via de boxen van tv laten verlopen?

• vanaalten
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:32:
[...]
Bedankt maar volgens mij zit er bij de LX7500R/01 gewoon een losse ontvangen/versterker zoals op dat plaatje te zien is.

Ik raak al die boxen nooit kwijt in mijn kamer :|
Als je het grotere plaatje van die 7500 bekijkt zie je dat dat onderste apparaat de speler/recorder/receiver is en het bovenste ding de center-luidspreker is. Dus toch wel een alles-in-een apparaat, echter verkocht met 5 (kleine) speakers en een subwoofer.

Ik zou toch kijken of je al die speakers, zeker als ze zo klein zijn, toch een goede plaats kan gevel, het voegt best wel wat toe aan een film!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:54

DSK

boeiend...

Is een gewone dvd recorder en 2 actieve speakertjes geen optie?

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
DSK schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:39:
Is een gewone dvd recorder en 2 actieve speakertjes geen optie?
Heb je een voorbeeld? Op een dvd recorder kun je volgens mij niet rechtstreeks twee speakers aansluiten.

• DSK

DSK

boeiend...

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:44:
[...]

Heb je een voorbeeld? Op een dvd recorder kun je volgens mij niet rechtstreeks twee speakers aansluiten.
Op onze dvd recorder (Tevion) zijn er tulp-uitgangen... die zijn met de juiste kabels met gemak aan te suiten op actieve speakers

Blog (Linux-related)

• vanaalten
DSK schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:46:
[...]
Op onze dvd recorder (Tevion) zijn er tulp-uitgangen... die zijn met de juiste kabels met gemak aan te suiten op actieve speakers
Actieve speakers, da's wat anders dan 'gewone' speakers. Dan heb je dus speakers nodig waar een versterker in zit met volumeregeling en dergelijke.

Of je neemt bij dat ding gewone luidsprekers en een losse versterker - maar dat was nou juist ongewenst...

• DSK

DSK

boeiend...

mja, wat wil de TS nou precies.. er staat een versterker met 5 of meer boxen
het is dus ook perfect mogelijk een gewone 2 kanaals versterker aan te sluiten op een dvd-speler/recorder en dan van de versterker naar 2 speakers gaan...

dit hoeft niet persé een 5.1 versterker/speakerset zijn

Blog (Linux-related)

Pagina: 1