[PC/PS2/XBOX] Bloodrayne 2

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-10 14:10

GG85

.......

Topicstarter
Na een redelijk succesvol 1e deel van deze "Nazi's afschieten in m'n SM pakje game" is er dan eindelijk een vervolg op komst: Bloodrayne 2!
Gebouwd op een geupgrade engine zou BR2 voor nog meer grafisch spectakel moeten zorgen dan het eerste deel.

De game is voor de PS2 en XBOX al een tijdje uit maar staat voor de PC geplant op "early 2005".

Aangezien er nog geen topic was en de demo vanmorgen gereleased is heb ik besloten dit topic te openen:
Majesco has released a playable demo for BloodRayne 2, allowing you to try out the the action-horror sequel developed by Terminal Reality, which was released for Xbox and PS2 one month ago. Thanks: 3DGamers. Built upon a modified version of the Infernal Engine, BloodRayne 2 features new bosses, all new environments set within a huge modern day city, a range of new supernatural powers and new motion-captured movements complete with soft-body physics, pole combat, rail sliding and advanced melee fighting with fatality moves. The PC version was delayed to early 2005.
De demo: http://www.gamershell.com/download_7530.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Heb met veel plezier deel 1 gespeeld..
Ben erg benieuwd wat voor nieuws deel 2 ons brengt..ga hem gelijk downen.
Mischien wat screenshots en wat info in je starterspost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Wow...wat een aandacht voor dit spel :? :?
Maargoed...heb de demo gespeeld..grafisch ziet het er beter uit,alleen het gevoel vond ik beter in deel 1.
Vooal de jumps lijken erg abdrubt te worden afgekapt...kweenie...vond deel 1 wat lekkerder spelen..deel 2 is grafisch weer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik heb de demo even gespeeld, maar hij valt mij tegen. Vooral de besturing vind ik erg slecht. In Bloodrayne 1 was de besturing goed en waren de moves veel makkelijker uit te voeren. Nu worden de moves veel te snel uitgevoerd, zodat je niet eens in de gaten hebt wat je nu eigenlijk aan het doen bent.
Grafisch is het iets verbeterd. Maar door de slechte besturing is het jammer genoeg niet leuk om te spelen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Ik vind deze console game wel leuk. Beetje ragdoll physics hier, wat normale physics daar, veel bloed en ledematen die rond vliegen. Maar het speelt voor geen meter op de PC.

Ik krijg trouwens een crash to desktop als ik in een bepaald level ben, dan moet ik wat powersupplies afhakken.. en op het moment dat ik hak begint het gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

lekker veel bloed >:).

maar de sfeer vind ik niet zo geweldig. Ik heb niet echt de drang om verder te spelen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Heb de full nu. Deel 1 vind ik beter als 2. in deel 1 is het teminste leuk om je vijand af te slachten. in 2 is dat zo saai he :X . het bloed is in deel 2 ook veels te rood. en sommige grapischs uit deel 1 zien er gwoon beter uit als in deel 2. dus grafisch niet echt een vooruit gang :/ . het geluid vind ik ook minder. vooral als je iemand in stukke mept. klinkt gwoon niet echt van spash krr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb hem ook maar even geprobeerd. Grootste minpunten, het is veel te donker (ik speel constant in view 2 zodat alles nog een beetje afsteekt), het is hetzelfde (lopen, neerslaan, mannetjes ergens ingooien) en de camera is matig.

Deel 1 heb ik nog uit de budgetbak gevist maar van dit deel word ik niet echt enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 09:06

Valkyre

Kitesurf FTW!

ah vet, ach het is wel aan grappig vervolg, deel 1 was wat cooler met die nazi's afslachten :D

maar ik heb ff een probleem ik ben in club stratos, en ik moet een weg naar de klokken toren vinden.
maar ja ik kan die weg dus niet echt vinden.

heb iedereen al afgeslacht, maar er is volgens mij helemaal nergens iets wat ik kapot oid kan maken :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 23:54
Vreemd. BR1 lijkt echt veel en veel beter dan dit deel. Het komt wel van dezelfde ontwikkelaar af maar dit lijkt echt nergens op vergeleken met BR1. Ondanks dat het om hetzelfde gaat zou je haast denken dat het om totaal andere games gaat. Zelfs de graphics zijn erop achteruit gegaan.

Het is geen slecht spel maar wel een slechte opvolger. Helaas te hoge verwachtingen gehad.

Hup in de trashbin! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
Beetje zinloze kick ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.