Toon posts:

kan geen songs importeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik een audio cd in me comp stop dan wordt ie meteen herkend door itunes ( titel cd, titel songs, speeltijd enz) Als ik dan druk op importeren dan laat ie geen download snelheid of tijd zien bovenin en uiteindelijk importeert die alleen de titels en staat er bij het vakje tijd : Time unavailable.
Gewoon de cd afspelen in Itunes vóór het importeren lukt ook niet!!

Het lijkt erop of Itunes niet kan communiceren met mijn cd driver( aopen 16x dvd-rom/amh).

De zelfde cd wordt wel gewoon afgespeeld in WMP, dus zowel de cd driver als de cd zijn goed..

ik kan alleen geen muziek op mijn ipod zetten!!!!! 8)7 :(

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen???

Verwijderd

dit hoort toch niet ik Apple talk :/

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 22:06

wouterve

Swinger of States

Hugster: strikt genomen wel, want het gaat over iTunes :P. Maar niet zo strikt genomen ben ik het wel met je eens ;).

flop: heb je al geprobeerd te experimenteren met de foutcorrectie-optie in de afdeling "importeren" van de iTunes-preferences? Misschien dat het aan- of uitzetten daarvan je probleem kan verhelpen :) ?

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe heb je in je preferences aangegeven dat je MP3 wilt rippen of alleen maar als CD importeren even goed kijken (en is het geen beveiligde CD ookal doet Itunes er meestal niet moeilijk over).

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
Als workaround kun je de cd natuurlijk ook gewoon rippen met WMP of een ander programmatje, en de MP3's daarna importeren in iTunes :) Dan kun je ze wel gewoon op je iPod zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door The Evil Brain op 17-11-2004 20:12 ]