Toon posts:

printable cd's in Haarlem, waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het lastig om te bepalen in welk forum dit thuishoort, maar buyer's zone leek me niet geschikt.
De vraag is of iemand weet waar je in Haarlem printable cd's (voor een inkjet) kunt krijgen.
Er zijn wel vrij veel internetwinkels zoals cdfreaks en opus, maar ik wil graag eerst proberen voordat ik er 100 koop.
Ik heb een Canon ip5000 en heb begrepen dat die Maxell aanbevelen maar a: die zijn wit en ik wil zilver en b: vind ik ze eigenlijk te duur en ook de doosjes heb ik niet zo nodig.
Laat dit nu het enige merk te zijn wat ik bij mij in Haarlem om de hoek kan krijgen.(voorzover ik weet).
Maar zoals gezegd ik zou wel eerst een merk willen proberen, maar om er nu 10 te kopen voor pakweg 7 a 8 euro en dan ook nog eens 12 tot 15 euro rembours of 11 euro bij creditcard of 6 euro bij overmaken (wat ik sowieso niet doe) te betalen vind ik een beetje zonde als ze niet goed blijken te zijn en dan zijn ze nog duurder dan die Maxells die ik dus niet wil.
Dus als iemand in Haarlem of vlakbij een winkel weet wil ik dat graag horen.
Mocht dit het foute forum zijn dan graag verplaatsen.
Thx

Verwijderd

Topicstarter
Is er helemaal niemand in Haarlem en omgeving die printable cd's koopt?

Verwijderd

ik weet dat je bij de dixons ze ook kan kopen...

(ben een dixons verkoper :9 )

die zijn van tdk...

http://www.dixons.nl/Stor...%5FCD%5FR&prid=0007049367

Wij verkopen ze altijd bij de canon pixma printers (nieuwe lijn) suc6

Verwijderd

Topicstarter
Fijn dat iemand antwoord.
Het probleem is dat ik ze voor tegen die prijs in Haarlem ook wel goedkoper kan krijgen.
Bv Dynabite (7,90 per 10)
Ik zoek toch echt iets wat meer in de prijscategorie vd online winkels zit.
Thx

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:24
Ik zoek toch echt iets wat meer in de prijscategorie vd online winkels zit.
Dan zal je toch echt eens moeten gaan bestellen bij een online winkel. Probleem op het moment is dat een online winkel een veel breder assortiment heeft dan een standaard winkel.

Zij hebben ook geen huur van een pand, omdat de meeste het vanaf huis doen. Daarom ligt de prijs vaak veel lager dan bij een gewone winkel. Dus een winkel zal je wel niet vinden die in de zelfde prijscategorie zit

Verwijderd

valt reuze mee...

je kan bij dixosn een cd kopen voor 0.79 cent

ideaal.... om te proberen!!

verder voor cd's koop je ze per 100 ben je goedkoper maar per 10 heb je altijd verzend kosten en dan haal je het er niet uit!!

verder een spindel 50 stuks 19,99 euro bij dixons bij internet shop 9.50 met 5 euro verzendskosten... dan heb je pas voordeel...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:10:

verder een spindel 50 stuks 19,99 euro bij dixons bij internet shop 9.50 met 5 euro verzendskosten... dan heb je pas voordeel...
Begrijp ik goed dat ik goedkoper uit ben als ik bij dixons bestel via het internet dan wanneer ik naar de Dixon's bij mij op de hoek ga?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-03 19:09
kijk eens bij de zwarte markt dan

Verwijderd

Topicstarter
cardinal808 schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:15:
[...]

Dan zal je toch echt eens moeten gaan bestellen bij een online winkel. Probleem op het moment is dat een online winkel een veel breder assortiment heeft dan een standaard winkel.

Zij hebben ook geen huur van een pand, omdat de meeste het vanaf huis doen. Daarom ligt de prijs vaak veel lager dan bij een gewone winkel. Dus een winkel zal je wel niet vinden die in de zelfde prijscategorie zit
Zie topic!
Je vertelt ,hoe vriendelijk bedoelt ook, niets nieuws.
De vraag was waar te vinden in H'lem of omgeving.

Verwijderd

Topicstarter
jozy schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:24:
kijk eens bij de zwarte markt dan
Nog niet aan gedacht.
Goeie tip!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:47

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:27:
De vraag was waar te vinden in H'lem of omgeving.
Hebben ze daar geen internet dan?

Je bent net een paar dagen te laat, op de HCC stonden waarschijnlijk wel weer overdreven veel van die online CD-handelaars...

Meh!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-03 11:00
//offtopic
is erg leuk die printables!
ik heb zelfs de pixma 4000
je steelt de show's bij je vrienden als je een filmpje hebt gekopieerd (of gedownload)
ALs je later besluit om er meerdere te gaan kopen, dan moet je maar eens wat zoeken bij tweakers, er loopt een topic over welke dvd's of cd's het beste bij welke brander horen...
/offtopic
maar ja, de hoofdvraag, waar in haarlem... geen idee

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Pagina: 1