Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakers] Plaatsing gebruikersnaam + ondertitel

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De plaatsing van de gebruikersnaam en de ondertitel gaat niet geheel en al goed in deze template. Een en ander staat te laag, waardoor het onder de grijze bovenrand van een message uitkomt en dat is niet mooi. Zie ook screenshot :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45005/full.png

[edit]
Dit is in Firefox 1.0 onder Fedora Core 3.

[ Voor 9% gewijzigd door Harm op 13-11-2004 00:09 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

crisp

Devver

Pixelated

Dan doet FF onder Fedora rare dingen...

ik zal morgen FF 1.0 eens op mijn slackbak installeren om te kijken, maar Moz 1.7 doet het bij mij prima onder slack

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En met FF 1.0 onder slack ook geen probleem... :?

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier heeft FF 1.0PR onder ArchLinux geen enkel probleem :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vaagheid der vaagheden. :? Toen ik het daarnet controleerde was het nog zoals ik het in de TS beschreef en nu ik er weer naar kijk is het goed en ziet een en ander er precies zo uit als in Windows. Het zal wel :P . Topic mag op slot en je hoeft het niet te fixen want ik kan je niet vertellen wat er mis is gegaan.

Kan het overigens te maken hebben met het feit dat ik voor vanmiddag nog niet de corefonts van Microsoft geinstalleerd had en dat nu wel heb? Iets anders kan ik eigenlijk niet bedenken als oorzaak voor de verandering.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt me geen font-issue, hooguit een verkeerde line-height maar dat is vziw niet font-afhankelijk.

Goed, geen issue meer dus \o/

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.