Floppy voedingsconnector doorgefikt, nog te vertrouwen?

Pagina: 1
Acties:

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Ok kom ik net dus opgewekt terug van de HCC even een paar mooie gerounde kabeltjes gekocht. Moet als supernerd natuurlijk direct ff de oude kabels vervangen door deze mooie nieuwe glanzende juweeltjes :*)

Zo gezegd zo gadaan ff wat gevrot maar het zit er nu dus een stuk beter in.
Pc weer aan, direct via tweakers naar GoT.......Komt er ineens een kwalm uit m'n PC en reboot ie........CPU overclocking failed, zegt dat stemmetje op m'n P4P800 Dlx nog.

Dus gauw de stekker eruit en checkken , blijkt een vertakking van een gewone molex naar zo'n floppy molex doorgebrand te zijn. Nu heb ik ze extreem kort afgeknipt zodat ze elkaar praktisch niet kunnen raken maar is dit nu nog te vertrouwen :? Ik heb de PC al ff weer aan gehad en hij boot nog wel maar voor de zekerheid heb ik hem direct maar weer uitgedaan.

Verder zijn er van dat stekkertje de rode en die zwarte er direct naast doorgefikt. Deze stekker heeft er zeker niet goed in gezeten of kan ik nog zoiets verwachtten :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

Mja, blankje draadjes bungelend in je case is niet te vertrouwen, net als losgelaten isolatie, half doorgebrand koper en beroette contactvlakken... Post anders eens een foto?