Ik weet dat dit al meerdere keren langs gekomen is maar ik kom er toch niet uit.
Ik zie door alle mogelijkheden gewoon even het bos niet meer zeg maar.
Ik ben nu al een paar dagen aan het prutsen en heb een xml file met bijbehorende xsl template en DTD gemaakt.
Nu moet dit dus in de browser komen.
De keuze voor server side lijkt mij vrij logisch omdat je dan een hoop zooi vermijd. Nu heb ik echter te maken met een beetje brakke hosting provider. (is de scoutnet server, voor een scouting pagina) Hierop draait eigenlijk alleen PHP 4.1.2, blijkbaar zonder de vereiste library's. Ik kan geeneens xslt_create() aanroepen.
XML staat wel aan volgens de phpinfo().
Hoe kan ik nu toch meerdere template toepassen op dezelfde XML file? Of moet ik dan toch client side gaan werken?
Hmm ik zie dat ze wel EXPAT hebben. Kan ik hier iets mee??
Ik zie door alle mogelijkheden gewoon even het bos niet meer zeg maar.
Ik ben nu al een paar dagen aan het prutsen en heb een xml file met bijbehorende xsl template en DTD gemaakt.
Nu moet dit dus in de browser komen.
De keuze voor server side lijkt mij vrij logisch omdat je dan een hoop zooi vermijd. Nu heb ik echter te maken met een beetje brakke hosting provider. (is de scoutnet server, voor een scouting pagina) Hierop draait eigenlijk alleen PHP 4.1.2, blijkbaar zonder de vereiste library's. Ik kan geeneens xslt_create() aanroepen.
XML staat wel aan volgens de phpinfo().
Hoe kan ik nu toch meerdere template toepassen op dezelfde XML file? Of moet ik dan toch client side gaan werken?
Hmm ik zie dat ze wel EXPAT hebben. Kan ik hier iets mee??
[ Voor 5% gewijzigd door J_Davelaar op 12-11-2004 23:58 ]
Was ik maar een punt dan was ik het einde