Toon posts:

Acer of Asus ?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sta op het punt een notebook aan te schaffen. Moet een AMD Athlon64 als processor bezitten én Widescreen.

Ben voor mijn budget beland bij:

Acer Aspire 1522WLMI of 1524WLMI

of

Asus A4764KLP of A4744KLH

Allemaal tussen de 1300 - 1600 Euro.

Voor welke dien ik te gaan en waar vind ik de beste prijs ? Zijn er reeds bezitters van deze notebooks ? Wat is jullie ervaring ?

Groetjes vanuit Belgie,

Chibbi :+

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Wat heb je zelf al gedaan?
Wat zijn je eisen? (Dus niet a64 & ws, maar wat wil je er mee doen etc.)
Wat is je budget?
Wat voor reviews heb je al gelezen?

United we stand, and divided we fall

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kan met behulp van de pricewatch op de frontpage gemakkelijk de laagste prijzen vinden van de notebooks in Nederland. Daarvoor is deze speciaal gemaakt. ;)

Welke notebook bij jou het beste past, hangt echt af van je eisen en je doeleinden met deze notebook. Daarom raden wij het ook aan om zelf eens te gaan zoeken, jij weet immers het beste welke applicatie's belangrijker zijn dan anderen. Er zijn verschillende sites waar je reviews kan lezen, er zijn er vooral veel te vinden mbt de processor.

Probeer dus wat meer te zoeken, en niet direct een topic te openen. En, als je een topic opent, zorg dan iig. ervoor dat je topicstart aan de netiquette voldoet. Ben je de richtlijnen vergeten, kan je deze nog eens hier nalezen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Dit topic is gesloten.