Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:55
ik heb al wat gegoogeld en gekeken op het forum maar het is me allemaal nog niet duidelijk ...
ik heb een nikkei mp3speler met 256 mb geheugen en ik hang em aan een usb poort en dan hoor ik het geluidje dat hij herkent word en dan weer dat hij afgekopelt word ....
ik heb windows xp home met sp2 ....
heb ook al geprobeert met drivers enzo
ben ook al terug geweest naar de winkel om te testen daar deej hij het en ook op een oude win 98 bak ....
plz help me ff

• Dr.SnakeS
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05 05:49
Heb ik ooit een keer gehad en was toen gewoon stof in mijn usb, waardoor er een of ander slecht contact was, en hij steeds aan/af koppelde. probeer eens op een andere poort of maak je usb stofvrij. Dat hielp mij in elk geval.

• rg-mohwa
Dr.SnakeS schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:30:
Heb ik ooit een keer gehad en was toen gewoon stof in mijn usb, waardoor er een of ander slecht contact was, en hij steeds aan/af koppelde. probeer eens op een andere poort of maak je usb stofvrij. Dat hielp mij in elk geval.
de pc is net nieuw en heb al 6 poorten geprobeert ;(

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zou je zo vriendelijk willen zijn om je verhaal in normaal Nederlands te willen schrijven :? Ik snap er bijzonder weinig van. Haal hem desnoods door de spellingscontrole van bijvoorbeeld Word heen.

Je kan je verhaal wijzigen door op de edit knop te drukken: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 27% gewijzigd door dr snuggles op 12-11-2004 21:46 ]

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:16

krvabo

MATERIALISE!

Er wordt bedoeld volgens mij dat hij een usb-dongle heeft, die steeds herkent wordt in windows, en daarna weer wordt gezien als afgekoppeld.
Het hoeft niet per sé aan het OS te liggen hoor, hetkan idd stof zijn, of usb drivers / slechte software van je dongle.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• rg-mohwa
krvabo schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:48:
Er wordt bedoeld volgens mij dat hij een usb-dongle heeft, die steeds herkent wordt in windows, en daarna weer wordt gezien als afgekoppeld.
Het hoeft niet per sé aan het OS te liggen hoor, hetkan idd stof zijn, of usb drivers / slechte software van je dongle.
zoals je had kunnen lezen geen stof en tjah wat windows doet met die drivers kan ik ook nie zo zien
Pagina: 1