Beste mensen, ik heb heel internet afgestruind om te zoeken of iemand anders dit probleem ook heeft en al opgelost, maar helaas...
Ik heb een Neo2 Platinum nForce3 moederbord met onboard geluid. Als ik echter mijn boxen daarop aansluit, krijg ik echt enorme interferentie in de vorm van gebrom en gezoem! Dit wordt harder als ik met mijn muis heen en weer ga, of als ik uberhaupt iets doe met mijn pc... Ik heb daarom mijn oude SBLive! er maar weer in gezet, maar ik zou liever gewoon de onboard geluidschip gebruiken...
Heeft iemand van jullie enig idee wat die interferentie kan zijn? En belangrijker nog: hoe kom ik er vanaf!?
Mijn verdere specs:
AMD Athlon64 3500+ met de standaard meegeleverde cooler
Asus GeForce4 ViVo
1 casefan, maar die zit niet echt dichtbij de audio-poorten...
DVD-rom (LiteOn) en een DVD-RW (Nec)
Maxtor 200GB harddisk + Maxtor 40GB harddisk
Dat is denk ik wel zo'n beetje alles wat eventueel voor storing kan zorgen? Ik hopo dat iemand iets weet...
Ik heb een Neo2 Platinum nForce3 moederbord met onboard geluid. Als ik echter mijn boxen daarop aansluit, krijg ik echt enorme interferentie in de vorm van gebrom en gezoem! Dit wordt harder als ik met mijn muis heen en weer ga, of als ik uberhaupt iets doe met mijn pc... Ik heb daarom mijn oude SBLive! er maar weer in gezet, maar ik zou liever gewoon de onboard geluidschip gebruiken...
Heeft iemand van jullie enig idee wat die interferentie kan zijn? En belangrijker nog: hoe kom ik er vanaf!?
Mijn verdere specs:
AMD Athlon64 3500+ met de standaard meegeleverde cooler
Asus GeForce4 ViVo
1 casefan, maar die zit niet echt dichtbij de audio-poorten...
DVD-rom (LiteOn) en een DVD-RW (Nec)
Maxtor 200GB harddisk + Maxtor 40GB harddisk
Dat is denk ik wel zo'n beetje alles wat eventueel voor storing kan zorgen? Ik hopo dat iemand iets weet...