[XP] activatie vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 11:30
ik weet het,

het is al aan vraag wat denk ik vaak gesteld is geweest, maar heb de search gebruikt maar niet echt een antwoord op m'n vraag kunnen vinden.

Ik heb de winxp cd geleend van een vriend van mij omdat ik de mijne kwijt was.
die heb ik dus geinstalleerd, en toen kreeg ik rechtsonder dat sleuteltje om hem te activeren. toen heb ik winxp geactiveerd met de originele ***** wat erbij hoort. Is dit nu zo in orde?? of kan ik dat sleuteltje binnenkort weer verwachten.

Want het zou jammer zijn wanneer ik alles weer geinstalleerd heb, en winxp dreigt er dan langzaam mee op te houden.

Er staat me zoiets vaag van bij met dat activeer gedoe...

Het is trouwens een OEM dacht ik

Wie weet mij meer hierover te vertellen

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 17:05
Als je je eigen license-key hebt gebruikt, lijkt mij niks aan de hand. Je betaalt volgens mij niet voor het schijfje, maar voor de code die je moet invoeren om te installeren. just my 2 cents

• Exterminator
Miglow schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:04:
Als je je eigen license-key hebt gebruikt, lijkt mij niks aan de hand. Je betaalt volgens mij niet voor het schijfje, maar voor de code die je moet invoeren om te installeren. just my 2 cents
nee heb ook de licentie van hem gebruikt...

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-04 17:27
Kurvers schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:05:
[...]

nee heb ook de licentie van hem gebruikt...
Dan kan je binnenkort een bedankje van hem verwachten als hij niet meer kan activeren :Y)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 15:04

job

Niet zo slim van je om ook z'n licentie te gebruiken.
Des te dommer van hem, om je die licentie te geven :P

[ Voor 91% gewijzigd door job op 12-11-2004 20:10 ]

• Exterminator
dat id had ik nu ook al |:(

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-04 17:27
En daarbij je bent in overtreding omdat een Windows versie maar op 1 PC tegelijk mag worden gebruikt.

Daarnaast mag je OEM versies alleen in combinatie met de daar bijbehorende PC gebruiken ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande reacties; het is niet slim om een ander zijn licentie te gaan gebruiken. Waarschijnlijk kan hij er nu niets meer mee; al was het alleen al omdat een licentie niet door twee mensen tegelijkertijd mag worden gebruikt. Helaas

GuardianAngel wist nog te melden dat de volgende link wellicht interessant is voor mensen die dit probleem hebben: Procedure: De productcode wijzigen tijdens het activeren

[ Voor 34% gewijzigd door Spider.007 op 12-11-2004 23:13 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.