Toon posts:

Brom geluid met microfoon

Pagina: 1
Acties:
  • 528 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hej,

ik heb een plantronics audio70 headset en sinds kort geeft het een heel zwaar bromgeluid als ik wat opneem of als ik ventrilo (voicecomm.) gebruik. heel irritant. het kwam opeens opdagen, toen was het weer een dag weg en vandaag komt het opeens weer opdagen. nou heb ik de mic op me andere pc aangesloten,, perfect geluid. instellingen staan goed, is nooit iets aan verandert eigelijk. weet iemand waar dit aan kan liggen ik kom er niet uit ..

alvast bedankt .

Greetz

Dennis

(het is een Msi k8t neo fsr moederbord met een athlon64 2800+ erop , 512 geheugen , gebruik me onboard geluidskaart ac97)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 19:14 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 17:39

tweakerbee

dus..?

Aardingsprobleem?

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
oh ja bedankt voor je oh zo geweldige reply...

ook iemand met een oplossing ipv een probleemsbeschrijving ?
plz

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-07 08:00
aardingsprobleem moet je draadje trekken van je pc naar de verwarming (koperdraad of ijzerdraad oid) Óf je moet je stekkerdoos aarden
Modbreak:Aarden aan een verwarming is niet toegestaan. Zie ook [rml][ EL/CM] Aarden van case noodzakelijk? > JA![/rml]

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 04:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
kijk daar heb ik wat aan :) tnx dude

Enige andere suggesties ?

Verwijderd

Topicstarter
wat ik nou niet snap... hoe kan zoiets dan opeens op komen dagen als dit daadwerkelijk het probleem is ?

Verwijderd

Zo'n brom is helaas een fysiek probleem, daarmee doel ik met name op de aansluiting tussen je microfoon plugje en je geluidskaart. Je zegt dat je het niet hebt op een andere PC, dus lijkt zich het probleem op de connector te concentreren.

Zelf ook problemen mee met een creative kaart (maar dan brommende speakers), wat een brakke aansluitingen heeft dat ding. Even draaien aan het plugje en weg probleem.... (zucht)

Maar deze richting heb je zelf ook al aan gedacht neem ik aan.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:36:
oh ja bedankt voor je oh zo geweldige reply...

ook iemand met een oplossing ipv een probleemsbeschrijving ?
plz
jij vraagt wat er aan de hand kan zijn en hij zegt dat het misschien de aarding is.. Waarom moet je dan gelijk zo ondankbaar reageren?

btw: lees de registratie voorwaarden nog is door... groeten doen we hier niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Satch op 13-11-2004 00:19 ]

Verwijderd

Check de mass-aansluiting van je microfoon eens, check of je Pc wel geaard is zoals het hoort (op een geaard stopcontact met een aardedraad naar de meterkast) en gebruik evt. een scheidingsfilter voor je mic-input.
Pagina: 1